Avto.info

Alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super

Julija, ki jo boste vzeli za svojo

  • Tudi v bolj civilno motoriziranih verzijah je zelo športno poudarjena limuzina
  • Turbodizel s 132 kW (180 KM) jo do stotice požene v dobrih sedmih sekundah
  • Skupaj z nekaj doplačilnimi dodatki stane skoraj 46 tisoč evrov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 16. april 2017

Verjetno vsi, vsaj po tihem in nekje globoko v sebi, hrepenimo po tisti odločni, težko ukrotljivi in zverinsko privlačni juliji, ki se nesramežljivo zaveda svoje moči, lepote in značaja. Po tisti, pri kateri je že pogled dovolj, da začne srce hitreje utripati, in po tisti, ki s štiriperesno deteljico namesto visokih usnjenih škornjev in biča zahteva popolno predanost in pozornost. Priznam, za kakšen dan, dva in morda sem in tja kakšen konec tedna je pravi izziv in odlična popestritev sivega vsakdanjika. Okej, smo tudi sladokusci, ki nam to prija vsak dan, znova in znova, ampak to je že druga zgodba …

Velika večina pa verjetno raje izbere bolj umirjeno lepotico, takšno, kot smo jo tokrat vzeli pod drobnogled. Nikakor ni siva miška, a z manjšimi platišči, manj izrazitimi spojlerji in pragovi ter brez dodatkov iz ogljikovih vlaken je manj bahaška, čeprav s svojo resnično privlačno obliko vseeno pritegne veliko pozornosti in s svojim zmogljivim dizelskim motorjem nikakor ni od muh.

Zmogljiv turbodizelski motor je precej robat, a s šestimi do sedmimi litri precej zmeren pri porabi.


Testno giulio je namreč tokat poganjal 2,1-litrski (sicer z oznako 2.2) turbodizelski štirivaljnik, ki razvije vse prej kot zanemarljivih 132 kW (180 KM) moči in 380 Nm navora. Vsekakor gre za številke, ki pospešijo utrip srca in z malce več kot sedemsekundnim pospeškom do stotice potrjujejo, da je tudi tako motorizirana giulia športnega duha. Ja, je športnica oziroma vsaj dobra rekreativka, a po drugi strani vseeno precej uglajena in, kar se zmogljivosti tiče, vse prej kot razgrajaška. Podajanje moči je namreč zelo zvezno in tudi pri odločnem speljevanju ne pričakujte sunka v hrbet. Radodarna krivulja navora in šeststopenjski ročni menjalnik malce daljših razmerij namreč poskrbita, da enakomerno nabira hitrost, svoje pa dodajata tudi odlično podvozje in ostala tehnika, vključno s pogonom na zadnji kolesi. Prav rado se zgodi, da ste precej hitrejši, kot si mislite, in šele kazalec na merilniku hitrosti vas opozori, da ste pravzaprav že kar pošteno prekoračili hitrostne omejitve …

Takšna giulia se namreč tudi pri višjih hitrostih odlično počuti, pa najsi gre za vožnjo po avtocesti ali priganjanje skozi dolge, lepo speljane ovinke pregledne regionalke. Natančno podvozje vas kar vabi k temu, še bolj pa izjemno natančen volan, ki za povrh nudi zelo dobre povratne informacije. Pravzaprav med vožnjo zelo dobro čutite celoten avtomobil, čutite, kako kolesa grizejo v (hladen) asfalt, čutite, kje je tista meja, ki je ni zdravo prestopiti, in ob pravšnji meri zdrave pameti je vožnja resničen užitek. Ja, čutite tudi kakšno neravnino več, a vseeno ne toliko, da bi vas utegnile resnično motiti. Vsaj nas niso.

Z odlično tehniko, značajem in ne nazadnje tudi s ceno brez sramu cilja na kupce nemških premium tekmecev.


Nas je pa zato zmotil precej robat motor – ne le hladen, temveč tudi ogret na delovno temperaturo je vseskozi slišno dizelsko ropotajoč in venomer smo imeli občutek, da imajo Alfini inženirji tu še kar nekaj prostora za izboljšave. Tudi menjalnik ni ravno biser – sicer povsem soliden izdelek bi si v takšnem, športno poudarjenem in na drugih področjih izpopolnjenem avtomobilu po našem mnenju zaslužil vsaj krajše hode prestavne ročice. Zato pa je voznikova ergonomija vrhunska, vse je na svojem mestu, tudi sedeži so zelo dobri. Osrednji večopravilni vmesnik z velikim zaslonom na sredinski konzoli in z vrtljivim gumbom med sedežema (tik ob prestavni ročici), ki skrbi za upravljanje radijskega sprejemnika, navigacije, modrozobe povezave in še česa, si tako glede preglednosti menijev kot tudi logičnosti upravljanja zasluži povprečno oceno.

Še posebej, če ga primerjamo s katerim izmed premium predstavnikov nemške trojice, ki se jim giulia povsem upravičeno postavlja ob bok. Ne nazadnje to dokazuje tudi s ceno – v osnovi s takšno kombinacijo motorja in opreme stane 40.790 evrov oziroma, vključno z doplačilnimi dodatki testnega vozila in 2.500 evri popusta, dobrih 45 tisočakov.

 

Alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2143 ccm, 132 kW (180 KM) pri 3750/min, 380 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na ž zadnji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4643 x 1860 x 1436 mm; Medos. razdalja: 2820 mm; Pnevmatike: spredaj 225/45 R18, zadaj 255/40 R18; Masa/nosilnost: 1449/491 kg; Prtljažnik: 480 l.
  Največja hitrost:  230 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,2 s; Poraba goriva (EU): 5,3/3,5/4,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,2 l/100 km; Izpust CO2: 110 g/km.
  Cena:  osnovni model (giulia 2.2 JTDm 150): 34.490 €, referenčno vozilo: 48.340 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana.
lega na cesti, videz, ergonomija robat motor, dolgi hodi ročice menjalnika brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.