Alfa romeo giulia
Giulia najprej s turbodizlom
Alfa je končno razkrila tehnične podatke bolj zemeljskih različic težko pričakovane giulie. Najprej bo na voljo z 2,2-litrskim turbodizlom.
Sreda, 11. maj 2016
Tisti, ki boste želeli med prvimi dobiti Alfino novo limuzino, se boste morali zadovoljiti z dizelskimi izvedbami. Gre za nov 2,2-litrski turbodizel, ki je izdelan iz aluminija in opremljen z zadnjo generacijo vbrizga multijet II ter električnim turbopolnilnik, ki zagotavlja pospeševanja brez tako imenovanih turbo lukenj.
Vstopni model bo ponujal 110 kilovatov (150 KM) moči in 380 Nm navora, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 8,4 sekunde (8,2 sekunde z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom) ter končno hitrost 220 km/h. Tu velja poudariti, da različica s samodejnim menjalnikom zmore kar 450 Nm navora.
Tisti, ki boste želeli več moči, pa boste lahko izbrali različico s 132 kilovati (180 KM), ki razvije enak navor kot šibkejša različica, do stotice potrebuje 7,2 sekunde in doseže končno hitrost 230 km/h. Obe različici obljubljata porabo zgolj 4,2 litra plinskega olja na 100 kilometrov ter le 109 gramov izpusta CO2 na kilometer.
Giulia med drugim prinaša inovativni zavorni sistem integrated brake system (IBS), ki združuje servo zavore in sistem za nadzor stabilnosti. Ta poleg udobnega zaviranja brez tresljajev na stopalki zagotavlja najkrajšo zavorno pot v razredu, ki pri hitrosti 100 km/h znaša le 38,5 metra.
Vse različice bodo opremljene tudi s sistemom za opozarjanje na nevarnost naleta ter sistemom za samodejno zaviranje v sili pri hitrostih do 65 km/h.
Opcijsko bo na voljo multimedijska naprava 3D connect nav z 22,4-centimetrskim (8,8-palčnim) zaslonom in visokoresolucijskimi tridimenzionalnimi zemljevidi. Sistemu, ki bo ponujal povezljivost z vsemi mobilnimi napravami, je namenjeno posebno vrtljivo stikalo na sredinski konzoli. Osnovne različice bodo opremljene s 16,5-centimetrskim (6,5-palčnim) zaslonom.
Giluia bo na voljo s paketi opreme giulia, super in quadrifoglio, pri čemer bo slednji namenjen najzmogljivejši različici s 510 »konji«.
Dizelskim različicam se bodo kasneje pridružili bencinski modeli z dvolitrskim prisilno polnjenim strojem v različicah s 147 in 206 kilovati (200 in 280 KM), za katera pa Italijani še niso razkrili natančnih podatkov.
Nova italijanska lepotica bo k nam prispela septembra.
Oznake:
- alfa romeo
- giulia
- limuzina
- turbodizel