Avto.info

Alfa romeo giulia

Giulia predpremierno v Sloveniji

Še pred uradnim začetkom prodaje pri nas, se je v ljubljanski prodajni salon Alfe romeo pripeljal prvi primerek obujenega modela giulia. Pospremili so jo udeleženci relija Peking-Pariz, ki so se na prizorišče pripeljali z giuliama prve generacije.

Sreda, 13. julij 2016

Ker je bila pot relija Peking-Pariz letos speljana skozi našo deželico, se je srečanje 'stare' in nove giulie lahko zgodilo v Ljubljani. Približno 12.000 kilometrov sta utrujeni alfi prepotovali od kitajske prestolnice in se na poti ustavili v pozdrav povsem novemu, verjetno najtežje pričakovanemu izdelku te znamke. Giulio smo najprej spoznali v najbolj divji izvedbi QV s kar 510 'konji', kupce pa prav gotovo bolj zanimajo bolj 'ljudske' različice.

Tisti, ki boste želeli med prvimi dobiti Alfino novo limuzino, se boste morali zadovoljiti z dizelskimi izvedbami. Poganja jih 2,2-litrski turbodizel, ki je izdelan iz aluminija in opremljen z zadnjo generacijo vbrizga multijet II ter električnim turbopolnilnikom. Vstopni model bo ponujal 110 kilovatov (150 KM) moči in 380 Nm navora, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 8,4 sekunde ter končno hitrost 220 km/h.

Tisti, ki boste želeli več moči, pa boste lahko izbrali različico s 132 kilovati (180 KM), ki razvije enak navor kot šibkejša različica, do stotice potrebuje 7,2 sekunde in doseže končno hitrost 230 km/h. Obe različici obljubljata porabo zgolj 4,2 litra plinskega olja na 100 kilometrov ter le 109 gramov izpusta CO2 na kilometer.

Giulia med drugim prinaša inovativni zavorni sistem integrated brake system (IBS), ki združuje servo zavore in sistem za nadzor stabilnosti. Ta poleg udobnega zaviranja brez tresljajev na stopalki zagotavlja najkrajšo zavorno pot v razredu, ki pri hitrosti 100 km/h znaša le 38,5 metra. Vse različice bodo opremljene tudi s sistemom za opozarjanje na nevarnost naleta ter sistemom za samodejno zaviranje v sili pri hitrostih do 65 km/h.

Cene za zdaj še niso znane, a jih pričakujemo v kratkem, saj naj bi uradna prodaja stekla še pred koncem poletja.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.