Alfa romeo giulia in Super Bowl
Tako je videti 30 sekundni posnetek za 5 milijonov!
Zbrali smo najboljše avtomobilske reklame na letošnjem Super Bowlu. Najbolj se je izkazala skupina Fiat Chrysler Automobiles, ki je za tri oglase zapravila 20 milijonov dolarjev.
Torek, 7. februar 2017
Po koncu mega športnega dogodka, kot je ameriški Super Bowl, je čas za analizo tekme, nastopajočih glasbenikov in priljubljenih oglasov. Tudi avtomobilski proizvajalci ne zamudijo priložnosti, da bi gledalcem najbolj gledane oddaje v zgodovini televizije predstavili svoje nove paradne konje. Cene se zaradi izjemne gledanosti in priljubljenosti dvigajo v višave - za 30 sekundni reklamni spot morajo podjetja plačati kar 5 milijonov dolarjev.
Letos je bila najbolj radodarna italijanska skupina Fiat Chrysler Automobiles, ki je za 3 reklamne spote odštela 20 milijonov dolarjev, v vseh pa je bila glavna igralka nova alfa romeo giulia. Se jim to splača? Če vzamemo gledanost, ki se giblje med 110 in 115 milijoni vsako leto, je to pravzaprav 4 ali 5 cente na gledalca. K temu prištejte še oglede na svetovnem spletu (boljše reklame dosegajo tudi po sedem milijonov na platformi kot je Youtube). Potem se ne sliši več tako hudo, kajne?
V galeriji si lahko ogledate reklamne spote, s katerimi so se predstavili omenjena Alfa Romeo, Audi, Ford, Buick, Honda, Hyundai, Kia, Lexus in Mercedes-Benz.