Avto.info

Aston Martin vantage

Kdo pravi, da je V8 zapel svojo zadnjo melodijo?

V času, ko osemvaljni motorji postajajo vse redkejši, je Aston Martin postregel z najzmogljivejšim modelom vantage v zgodovini. Po novem zmore kar 489 kW (665 KM)!

Sreda, 14. februar 2024

Čeprav se zdi smešno tako govoriti o kateremkoli modelu znamke Aston Martin, lahko model vantage imenujemo vstopni. Najmanjši kupe te znamenite britanske znamke je bil konkretno spremenjen v vseh pogledih. Po zunanjosti bi mu zlahka prisodili, da se je dobro najedel steroidov, saj je z agresivno in nabito karoserijo slogovno precej približal svojim večjim bratom. Velikanska odprtina za zajem zraka spredaj je videti kot grožnja tistim, ki se znajdejo pred njim, medtem ko je elegantno oblikovan spojler na zadku z ozkimi lučmi prava oblikovalska umetnija.

A to je le uvod v tisto, kar so inženirji, ki jih prav gotovo včasih obiščeta Alonso in Stroll, naredili v drobovju avtomobila. Poznani štirilitrski osemvaljnik z dvojnim turbinskim polnilnikom, ki je v osnovi Mercedesov izdelek, je po novem za dobrih 150 »konjev« bolj zmogljiv in proizvede kar 489 kilovatov moči (665 KM) ter 800 Nm največjega navora. To so dosegli s temeljito predelavo motorja, vključno z večjimi turbopolnilniki, spremenjenim kompresijskim razmerjem in izboljšanemu hlajenju. Motor je še vedno povezan z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč posreduje k zadnjemu kolesnemu paru in skrbi, da 100 km/h doseže v 3,4 sekunde, medtem največja hitrost znaša 325 km/h.

Pri Astonu pravijo, da je novi vantage najbolj na voznika osredotočen in najhitrejši v 74-letni zgodovini tega modela. To so dosegli z mnogimi izboljšavami, ki so poskrbele za povečano vzvojno čvrstost vozila. Potem so tu inteligentni prilagodljivi blažilniki, ki zagotavljajo pristen GT občutek, obenem pa dopuščajo bolj intenzivno dinamične nastavitve. Pika na i so karbonsko-keramične zavore, ki ob izboljšani zmogljivosti zaviranja prihranijo kar 27 kilogramov nevzmetene mase.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.