Audi A5 in S5
Novi A5 ali 'iskanje razlik'
Novemu audiju A4 se je po pričakovanjih pridružil še kupejevski A5 in njegov zmogljivejši brat S5.
Petek, 3. junij 2016
Kot je pri Audiju že v navadi, se je treba kar precej potruditi, da opazimo razlike med starim in novim modelom, zato ni nič čudno, da je pri novem A5 enako. Gre za nežno oblikovno evolucijo predhodnega modela, ki prinaša za odtenek ali dva ostrejše oblikovne poteze. Kljub podobnosti pa je novi model povsem na novo zasnovan na prilagodljivi platformi MLB, zaradi česar je povprečno za okoli 60 kilogramov lažji od prejšnjega, kljub temu, da je malenkost večji.
Tudi v notranjosti so se močno zgledovali po novem A4, vključno z opcijskim barvnim zaslonom namesto analognih merilnikov. Prostora je po zaslugi daljšega medosja za potnike nekoliko več (dodatnih 12 milimetrov za kolena na zadnjih sedežih), prav tako pa je s 465 litri za deset litrov večji tudi prtljažni prostor.
Motorna paleta bo za začetek omejena na tri dizelske in tri bencinske stroje. Osnova sta turbobencinski in turbodizelski dvolitrski stroj s 140 kW (190 KM). Dizelska ponudba se nadaljuje z dvema različicama trilitrskega V6, ki zmoreta 160 oziroma 200 kW (218 oz. 272 KM). Vrh bencinske ponudbe v A5 je dvolitrski štirivaljnik s 185 kW (252 KM), najbolj športne zmogljivosti pa obljublja S5 s trilitrskim turbo bencinskim šestvaljnikom, ki ponuja preko 350 'konjev'. Slednji je opremljen z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in do stotice pospeši v le 4,7 sekunde.