Audi A5 in S5
Odslej enaka cena za kupe in sportback
Novi audi A5 coupe je uradno zapeljal na slovenske ceste, poleg sodobnejše tehnike, pametnejše elektronike in nekoliko drugačne oblike, pa prinaša še eno novost. Odslej bo namreč cenovno enak modelu A5 sportback, ki bo v salonih le nekaj dni za kupejem.
Petek, 17. februar 2017
V Audijevem slogu je tudi novi A5, tako v kupejevski kot sportback izvedbi, oblikovna evolucija svojega predhodnika, pa čeprav gre za povsem nov avtomobil. Zasnovan je na prilagodljivi platformi MLB, zaradi česar je povprečno za okoli 60 kilogramov lažji od prejšnjega (sportback celo 85 kilogramov), kljub temu, da je malenkost večji.
V notranjosti se močno zgleduje po novem A4, vključno z opcijskim barvnim zaslonom namesto analognih merilnikov. Prostora je po zaslugi daljšega medosja za potnike nekoliko več (dodatnih 12 milimetrov za kolena na zadnjih sedežih), prav tako pa je s 465 litri za deset litrov večji tudi prtljažni prostor.
Motorna paleta je za začetek omejena na tri dizelske in tri bencinske stroje. Osnova sta turbobencinski in turbodizelski dvolitrski stroj s 140 kW (190 KM). Dizelska ponudba se nadaljuje z dvema različicama trilitrskega V6, ki zmoreta 160 oziroma 200 kW (218 oz. 272 KM). Vrh bencinske ponudbe v A5 je dvolitrski štirivaljnik s 185 kW (252 KM), najbolj športne zmogljivosti pa obljublja S5 s trilitrskim turbo bencinskim šestvaljnikom, ki ponuja 260 kW (354 KM). Slednji je opremljen z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, do stotice pospeši v le 4,7 sekunde, stane pa okroglih 75 tisočakov.
Manj boleč za denarnico je osnovni turbodizel, ki stane 44.500 evrov, še cenejši pa je vstopni bencinski model za 43.900 evrov. Cene veljajo tako za izvedbo coupe kot sportback, medtem ko za kabrioleta še niso znane (k nam bo pripeljal marca). Najbolj vročo izvedba A5 coupe pa se obeta že to jesen, saj bo na voljo brutalni RS5 z motorjem, ki bo ponujal kar 335 kW (456 KM). RS5 sportback pričakujemo v jeseni 2018.