Audi A6
Inovator, ki prisega na klasiko
Osma generacija Audijeve šestice prinaša lep nabor varnostnih in zabavnih tehnoloških novosti, po značaju pa, z malce športnejše začinjenosti, ostaja zvesta svoji družini. Odslej je na voljo tudi v Sloveniji.
Sreda, 29. avgust 2018
Čeprav na njem ne boste opazili revolucionarnih sprememb, je novi A6 v primerjavi z modelom, ki se poslavlja videti bolj športno, predvsem zahvaljujoč bolj mišičasti karoseriji in bolj ostrim linijam. Malce je zrasel v dolžino in meri 4.939 milimetrov, njegovo medosje pa šteje 2.924 milimetrov. S tem je pridobil tudi nekaj dodatnega prostora v notranjosti, zlasti za noge potnikov v drugi vrsti in v višini ramen, kjer imajo potniki dodatnih sedem milimetrov prostora.
Kot veliko drugih stvari, je tudi armaturna plošča skoraj v celoti povzeta po modelu A7, kar pomeni, da na njej kraljujejo zasloni. Bolje opremljene različice bodo namesto klasičnih merilnikov imele 31,2-centimetrski barvni zaslon, 25,6-centimetrski (10,1-palčni) za multimedijsko napravo ter 21,8-centimetrskega (8,6-palčnega) za upravljanje klimatske naprave.
Sprva bodo kupci v Sloveniji lahko izbirali le med dizelskimi motorji. Osnova je dvolitrski turbodizel s 150 kW (204 KM) in pogonom na sprednji kolesi, trilitrska šestvaljnika pa z močmi 170 oziroma 210 kW (231 oz. 286 KM) ponujata štirikolesni pogon. Vsi so povezani s samodejnimi menjalniki. Bencinske različice pričakujejo šele po novem letu, kasneje pa se bo ponudbi pridružil tudi najšibkejši dvolitrski turbodizel s 100 kW (136 KM). Vsi šestvaljniki so opremljeni z blagim hibridnim sistemom z 48-voltnim omrežjem.
Prvi prevoženi kilometri potrjujejo obljube iz Ingolstadta o izboljšanih voznih lastnostih. Nova šestica ponuja bolj dinamične vozne lastnosti kot predhodnik, predvsem na račun možnosti izbire različnih tipov vzmetenja, od kovinskih vzmeti do prilagodljivega zračnega in športnega vzmetenja. K boljši odzivnosti volana vsekakor prispeva štirikolesni volan, ki olajša manevriranje tudi v mestnih središčih.
Iz večjih bratov je izposojena kopica tehničnih sladkorčkov, med katerimi velja omeniti led matrične žaromete, sistem za daljinsko samodejno parkiranje ter prilagodljivi tempomat s sistemom za samodejno vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu.
Ob začetku prodaje je treba za novega A6 odšteti vsaj 55 tisočakov, medtem ko zbirajo naročila tudi za karavansko izvedbo. Ta stane vsaj 56.130 evrov. Več o novincu pa boste izvedeli v tiskani izdaji revije Avto fokus (AF230).