Audi A8
V Barceloni uradno razkrit novi audi A8!
Ugibanj o obliki in tehničnih lastnostih novega zastavonoše iz Ingolstadta je konec. Audi je novo osmico predstavil v Barceloni. V Nemčiji bo treba zanjo odšteti najmanj 90 tisočakov.
Torek, 11. julij 2017
Kot smo napovedovali, novi A8 ponuja 48-voltni električni sistem, kar mu omogoča uporabo številnih naprednih tehnologij, med drugim popolnoma aktivno elektromehansko vzmetenje, obenem pa gre za prvi avtomobil na trgu, ki omogoča avtonomno vožnjo 3. stopnje.
Prilagodljivo vzmetenje deluje s pomočjo kamere, ki zazna neravnine na cesti in z nastavitvami vzmetenja zagotavlja najvišjo možno stopnjo udobja.
Pri hitrostih do 60 kilometrov na uro na avtocesti (v primeru gostega prometa in zastojev) sistem za samodejno vožnjo v celoti prevzame nadzor na vozilom, pri čemer lahko voznik spusti volanski obroč.
Poleg tega A8, tako kot njegovi glavni tekmeci ponuja tudi sistem za daljinsko upravljanje avtomobila pri parkiranju.
Oblikovno nova limuzina povzema koncept prologue iz leta 2014 ter s tem v serijsko obliko preliva nov oblikovalski slog.
Spredaj ga krasi ogromna maska z ostrimi linijami ter led žarometi, medtem ko zadek z opazno letvico v sklopu led luči prinaša konkreten odmik od oblike predhodnega modela. Notranjost že na prvi pogled kaže prežetost z visoko tehnologijo. Večino klasičnih gumbov so nadomestile površine občtuljive na dotik.
Motorna paleta ob lansiranju vključuje trilitrski tubobencinski šestvaljnik TFSI z 250 kilovati (340 KM) in trilitrski turbodizelski šestvaljni stroj, ki zmore 210 kilovatov (286 KM). Kasneje bodo ponudbo dopolnili štirilitrski bencinski V8 s 338 kilovati (460 KM), štirilitrski turbodizelski V8 s 320 kilovati (435 KM) ter šestlitrski bencinski V12, čigar zmogljivosti še niso znane.
Vseh pet strojev bo zahvaljujoč 48-voltnemu sistemu in alternator-zaganjalniku omogočalo jadranje z neopaznim izklapljanjem in vklapljanjem motorja, kar omogoča do 0,7 litra prihranka na 100 kilometrov. Nekoliko kasneje bo ponudbo zaokrožila hibridna različica A8 L e-tron s kombinacijo trilitrskega bencinskega šestvaljnika TFSI in elektromotorja, ki ponuja 449 KM in omogoča do 50 kilometrov vožnje na elektriko.
V Nemčiji bo treba za osnovni model odšteti 90.600 evrov, medtem ko se cene podaljšane različice L začnejo pri 94.100 evrih.