Audi TT RS
3,7 sekunde do stotice in največ 280 km/h
Po prenovi običajnega audija TT je prišel čas še za podobno osvežitev najzmogljivejše različice s kar 400 »konji« in oznako RS.
Četrtek, 7. februar 2019
Najzmogljivejša izvedba Audijevega žepnega športnika TT je bila oblikovno osvežena v slogu običajnega, o katerem smo pred časom pisali tukaj. Sprednji žarometi so v celoti napredovali na led tehniko, na seznamu doplačil pa so se znašli tudi matrični žarometi. Ti ob zagonu motorja priredijo predstavo, ki je pri tovrstnih svetilih postala že obvezni del programa. Nov je tudi fiksen usmerjevalnik zraka na zadku, malenkost drugačne pa so tudi ostali aerodinamični dodatki. Nove so tudi posebne barve, tako zunanjosti kot v kabini.
Srce avtomobila je ostalo isto, kar pomeni, da gre za 2,5-litrski petvaljnik z 294 kilovati (400 KM) in 480 Nm največjega navora. Pogon je speljan k vsem štirim kolesom, za prenos pa skrbi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik DSG. Učinkovita kombinacija kupejevski izvedbi zadošča za pospešek do stotice v vsega 3,7 sekunde, največja hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h, oziroma na 280, če je blokada odstranjena.
Seveda je del prenove tudi osvežen infotainment in MMI navigacijski sistem, za muziko pa skrbi 680-vatni avdio sistem znamke Bang & Olufsen. V Nemčiji bo za kupeja treba odšteti vsaj 67,700, za roadsterja pa 70,500 evrov.