Audi e-tron
Audi s križancem e-tron meče rokavico Tesli in Mercedesu
Audi je predstavil serijsko izvedbo svojega popolnoma električnega križanca e-tron, ki mu modo sledili drugi električni modeli s štirimi krogi.
Torek, 18. september 2018
Gre za Audijev prvi velikoserijski električni model, ki se bo na trgu postavil ob bok mercedesu EQC in tesli modela X. Poganjata ga dva elektromotorja s skupno močjo 265 kilovatov (360 KM) oziroma 300 kilovatov (408 KM) s funkcijo overboost v kombinaciji z baterijskim sklopom s kapaciteto 95 kilovatnih ur. Do stotice potrebuje le 5,5 sekunde ter doseže elektronsko omejeno končno hitrost 200 kilometrov na uro. Toda zmogljivosti še zdaleč niso edina omembe vredna lastnost e-trona. Me drugim se ponaša s sistemom regeneracije energije ob pojemkih, ki glede na vozne razmere zagotavlja okoli 30 odstotkov skupnega dosega. Čeprav uradni podatki dosega ne omenjajo, naj bi ta znašal okoli 400 kilometrov.
Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek električnega štirikolesnega pogona, za natančen prenos moči na kolo z najboljšim oprijemom pa je tu še sistem nadzora vektorjev navora.
Baterijski sklop omogoča polnjenje na hitrih polnilnicah z zmogljivostjo 150 kilovatov, na katerih je mogoče doseči 80 odstotkov kapacitete v 30 minutah. Polnjenje z običajnim kablom z zmogljivostjo 11 kilovatov traja okoli osem ur in pol.
Križanec, ki meri 4,9 metra v dolžino ter se ponaša z 2,92 metra dolgo medosno razdaljo, ponuja tudi prostorno notranjost. Prostor je radodarno odmerjen tako za sprednja, kot za zadnje potnike, zadek pa vključuje prtljažnik, ki meri od 660 do 1.725 litrov.