Avto.info

Audi e-tron

Audi s križancem e-tron meče rokavico Tesli in Mercedesu

Audi je predstavil serijsko izvedbo svojega popolnoma električnega križanca e-tron, ki mu modo sledili drugi električni modeli s štirimi krogi.

Torek, 18. september 2018

Gre za Audijev prvi velikoserijski električni model, ki se bo na trgu postavil ob bok mercedesu EQC in tesli modela X. Poganjata ga dva elektromotorja s skupno močjo 265 kilovatov (360 KM) oziroma 300 kilovatov (408 KM) s funkcijo overboost v kombinaciji z baterijskim sklopom s kapaciteto 95 kilovatnih ur. Do stotice potrebuje le 5,5 sekunde ter doseže elektronsko omejeno končno hitrost 200 kilometrov na uro. Toda zmogljivosti še zdaleč niso edina omembe vredna lastnost e-trona. Me drugim se ponaša s sistemom regeneracije energije ob pojemkih, ki glede na vozne razmere zagotavlja okoli 30 odstotkov skupnega dosega. Čeprav uradni podatki dosega ne omenjajo, naj bi ta znašal okoli 400 kilometrov.

Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek električnega štirikolesnega pogona, za natančen prenos moči na kolo z najboljšim oprijemom pa je tu še sistem nadzora vektorjev navora.

Baterijski sklop omogoča polnjenje na hitrih polnilnicah z zmogljivostjo 150 kilovatov, na katerih je mogoče doseči 80 odstotkov kapacitete v 30 minutah. Polnjenje z običajnim kablom z zmogljivostjo 11 kilovatov traja okoli osem ur in pol.

Križanec, ki meri 4,9 metra v dolžino ter se ponaša z 2,92 metra dolgo medosno razdaljo, ponuja tudi prostorno notranjost. Prostor je radodarno odmerjen tako za sprednja, kot za zadnje potnike, zadek pa vključuje prtljažnik, ki meri od 660 do 1.725 litrov.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.