Avto.info

Audi e-tron S in e-tron S sportback

S tremi motorji in 4,5 s do 100 km/h

Audi je pokazal prve fotografije in razkril tehnične podatke športnih izvedb električnih modelov e-tron in e-tron sportback. Oba se pohvalita s pospeški na ravni športnikov.

Četrtek, 2. julij 2020

Gre za modela e-tron S in e-tron S sportback, ki sta prva velikoserijska avtomobila z tremi električnimi motorji. Od tega sta dva nameščena na zadnji, eden pa na sprednji osi.

To zagotavlja skupno moč 370 kilovatov (503 KM) in kar 973 Nm navora. Tu velja omeniti, da je naveden maksimalni navor na voljo le za kratek čas (osem sekund), kar pa je dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,5 sekunde ter končno hitrost 209 kilometrov na uro.

Trije elektromotorji se napajajo iz visokonapetostne baterije s kapaciteto 95 kilovatnih ur, ki e-tronu S zagotavlja 359, e-tronu S sportback pa 363 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.

Oba modela se pohvalita s pametnim pogonom, ki, kot obljubljajo pri Audiju, prinaša novo raven vodljivosti in okretnosti. Za zagotavljanje energetske učinkovitosti v normalnem načinu vožnje delujeta le motorja na zadnji osi. Zadnja motorja pošiljata moč na posamezno kolo, zato avtomobil ne potrebuje mahanskega diferenciala, sprednji motor pa vstopi v igro, ko voznik zahteva več moči ali pred izgubo oprijema.

Pri obeh modelih je poudarjen pogon na zadnji kolesi. Oba namreč omogočata tudi nadzorovano drsenje (drift). Za boljše vozne lastnosti skrbi tudi športno prilagodljivo podvozje, ki lahko spremeni oddaljenost karoserije od tal za do 76 milimetrov. Serijsko sta oba modela posajena na 21 palčna kolesa, pri čemer bodo opcijsko na voljo še za palec večja.

V serijsko opremo sodijo zavore z večjimi koluti in šestbatnimi čeljustmi spredaj, ki so lahko po želji kupca namesto v črno odete v oranžno barvo.

Zunanjost odlikujejo še širši blatniki, posebna maska, agresivnejša odbijača z velikim usmerjevalnikom zraka na zadku in značilni pokrovi zunanjih ogledal v srebrni barvi.

Notranjost med drugim krasijo športni sedeži v usnju napa ter vložki iz brušenega aluminija ali ogljikovih vlaken.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.