Audi e-tron S in e-tron S sportback
S tremi motorji in 4,5 s do 100 km/h
Audi je pokazal prve fotografije in razkril tehnične podatke športnih izvedb električnih modelov e-tron in e-tron sportback. Oba se pohvalita s pospeški na ravni športnikov.
Četrtek, 2. julij 2020
Gre za modela e-tron S in e-tron S sportback, ki sta prva velikoserijska avtomobila z tremi električnimi motorji. Od tega sta dva nameščena na zadnji, eden pa na sprednji osi.
To zagotavlja skupno moč 370 kilovatov (503 KM) in kar 973 Nm navora. Tu velja omeniti, da je naveden maksimalni navor na voljo le za kratek čas (osem sekund), kar pa je dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,5 sekunde ter končno hitrost 209 kilometrov na uro.
Trije elektromotorji se napajajo iz visokonapetostne baterije s kapaciteto 95 kilovatnih ur, ki e-tronu S zagotavlja 359, e-tronu S sportback pa 363 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.
Oba modela se pohvalita s pametnim pogonom, ki, kot obljubljajo pri Audiju, prinaša novo raven vodljivosti in okretnosti. Za zagotavljanje energetske učinkovitosti v normalnem načinu vožnje delujeta le motorja na zadnji osi. Zadnja motorja pošiljata moč na posamezno kolo, zato avtomobil ne potrebuje mahanskega diferenciala, sprednji motor pa vstopi v igro, ko voznik zahteva več moči ali pred izgubo oprijema.
Pri obeh modelih je poudarjen pogon na zadnji kolesi. Oba namreč omogočata tudi nadzorovano drsenje (drift). Za boljše vozne lastnosti skrbi tudi športno prilagodljivo podvozje, ki lahko spremeni oddaljenost karoserije od tal za do 76 milimetrov. Serijsko sta oba modela posajena na 21 palčna kolesa, pri čemer bodo opcijsko na voljo še za palec večja.
V serijsko opremo sodijo zavore z večjimi koluti in šestbatnimi čeljustmi spredaj, ki so lahko po želji kupca namesto v črno odete v oranžno barvo.
Zunanjost odlikujejo še širši blatniki, posebna maska, agresivnejša odbijača z velikim usmerjevalnikom zraka na zadku in značilni pokrovi zunanjih ogledal v srebrni barvi.
Notranjost med drugim krasijo športni sedeži v usnju napa ter vložki iz brušenega aluminija ali ogljikovih vlaken.