BMW 118d xDrive
Še bolj jasno
- Druga prenova je prinesla predvsem kozmetične popravke
- Avtomobil jasno kaže premijsko naravo, tudi s ceno, ki presega 47 tisočakov
Nedelja, 19. avgust 2018
BMW je model serije 1 druge generacije enkrat že temeljito prenovil in takrat odpravil nekaj nenavadnih oblikovnih potez. Tokrat pa so se Bavarci omejili na kozmetične popravke. Svoji kombilimuzini so namenili nove oblike platišč iz lahke litine ter dve novi karoserijski barvi, med drugim kovinsko modro seaside blue, ki je bila pri naših znancih in naključnih mimoidočih deležna splošnega odobravanja.
Še malce več popravkov so namenili notranjosti, ki je dobila novo grafiko instrumentne plošče, sredinsko konzolo z drsnim pokrovom držal za pijačo in nove okrasne vložke. Potniški prostor na splošno posreduje še boljši občutek kakovosti, k čemur pripomore tudi opcijsko usnjeno oblazinjenje (1.809 €)
Dinamičen in kakovostno izdelan avtomobil postane zares poseben šele z dodatno opremo, ki vas brez težav olajša za dodatnih 10 ali 15 tisočakov.
Glede uporabniške izkušnje predstavlja največjo novost 22,4-centimetrski zaslon, ki ga dobite v primeru izbire navigacijske naprave professional (1.851 €). Zaslon je po novem občutljiv na dotik, pri čemer je uporaba multimedijske naprave še vedno najbolj praktična prek vrtljivega gumba enote iDrive.
Nespremenjen ostaja pogonski sklop z dvolitrskim turbodizlom s 110 kilovati (150 KM), šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Enka je s to kombinacijo prijetno dinamična in zanesljiva na vseh podlagah. Motor je zmogljiv in prožen, prestavna ročica pa zahteva razmeroma odločne gibe. Samodejni menjalnik bi zato tu gotovo predstavljal bolj udobno, a še nekoliko dražjo izbiro. In tega pri modelu, katerega cena presega 47 tisočakov, ne moremo ravno hvaliti. A kaj naj rečemo?
Gre za premijski avtomobil, kar je po že drugi prenovi postalo še malce bolj jasno.
BMW 118d xDrive |
Vozilo in motor: komblimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, 4-valjni vrstni, 1995 ccm, 110 kW (150 KM) pri 400, 320 Nm pri 1500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5 |
Velikost: 4329 x 1765 x 1421 mm; Medos. razdalja: 2690 mm; Pnevmatike: 215/50 R17; Masa/nosilnost: 1495/475 kg; Prtljažnik: 360–1200 l. |
Največja hitrost: 210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,4 s; Poraba goriva (EU): 6,1/4,6/5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 6,5 l/100 km; Izpust CO2: 135 g/km. |
Cena: osnovni model (116i): 24.900 €, testno vozilo: 47.413 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
pogonski sklop, videz | velikost prtljažnika, poraba | brez napak |
Oznake:
- 118d
- BMW
- štirikolesni pogon
- test
- turbodizel
- xDrive