BMW 425d gran coupe
Več kot limuzina, več kot kupe
- Štirica gran coupe odlično združuje čare kupeja in uporabnost kombilimuzine
- Z oznako 425d ponuja ogromno dizelske dinamike, za katero je treba odšteti najmanj 51.200 evrov
Nedelja, 23. oktober 2016
O štirici gran coupe smo že veliko napisali. Gre za avtomobil, ki je bolj praktičen in uporaben, kot morda daje slutiti na prvi pogled. S sloko linijo, vrati brez okvirjev ter nizkim položajem sedenja ponuja doživetje kupeja in dovolj prostora petim potnikom in njihovi prtljagi. Na zadnjih sedežih bosta udobno sedela dva, a se lahko stisnejo tudi trije. Prtljažnik, tako kot pri limuzinski trojki, v osnovni postavitvi sprejme do 480 litrov prtljage, vendar je zaradi petvratne zasnove precej bolje dostopen. Da je življenje res lagodno, skrbi še električni pomik velikih vrat.
Gran coupe pa ni dinamičen zgolj na pogled, temveč to dokaže tudi na cesti z odlično vodljivostjo in lego, ki ne glede na izbiro voznega načina (eco pro, comfort, sport in sport+) daje vedeti, da sedimo v športno naravnanem avtomobilu. Blaženje je sicer zelo harmonično, a krajših neravnin kljub temu ne zmore prelisičiti. Pri tem mu, seveda, niso v pomoč izjemno atraktivna 19-palčna platišča (opcijsko) z nizkopresečnimi pnevmatikami.
Gran coupe je bolj atraktiven in celo bolj uporaben kot limuzina, a je od slednje skoraj 8.850 evrov dražji in celo 500 evrov dražji od kupeja.
Povsem v istem duhu deluje tudi dvolitrski turbodizel, ki z oznako 425d prinaša kar 165 kilovatov (224 KM) in 450 Nm navora. Moči in navora je na pretek, z izklopom elektronskih pomagal pa si lahko privoščite tudi konkreten odmerek radosti vožnje s pogonom na zadnji kolesi. Ti sta z motorjem povezani z odličnim samodejnim osemstopenjskim menjalnikom, ki ponuja tudi možnost prestavljanja z obvolanskima ročicama. Zmogljivosti so odlične, poraba pa sprejemljiva. Na testu je od nas zahteval 7,3
l/100 km.
Sanski avtomobil, kaj pravite? Res je sanjski, tudi zaradi cene, ki za osnovni model znaša 51.200 evrov, z dodatki pa zlahka preseže 70 tisočakov.
BMW 425d gran coupe |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1995 ccm, 165 kW (224 KM) pri 4400/min, 450 Nm pri 1500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4638 x 1825 x 1389 mm; Medos. razdalja: 2810 mm; Pnevmatike: 225/40 R19 spredaj, 255/35 R19 zadaj; Masa/nosilnost: 1635/485 kg; Prtljažnik: 480–1300 l. |
Največja hitrost: 247 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,3 s; Poraba goriva (EU): 5,2/4,2/4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km; Izpust CO2: 120 g/km. |
Cena: osnovni model (420i): 42.300 €, testno vozilo: 74.138 €; BMW Vetriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
videz, vozne lastnosti, zmogljivosti | končna cena | brez napak |
Oznake:
- 425d
- BMW
- gran coupe
- kupe
- limuzina
- test
- testno vozilo
- turbodizel