BMW M5 CS
Ekstremna petica za zasvojene z adrenalinom
BMW je uradno predstavil najmočnejšo različico serije 5. Imenuje se M5 CS in zmore kar 635 "konjev"
Sreda, 27. januar 2021
BMW M5 v nič kaj skromni osnovni izvedbi vozniku iz 4,4-litrskega osemvaljnika ponuja 441 kilovatov največje moči, kar je okroglih 600 »konjev«. Bolj zahtevni si omislijo še nekoliko zmogljivejšo in športnejšo izvedbo competition, katere moč naraste na 625 »konjev«. A nekaterim tudi to ni dovolj, zato nestrpno čakajo na ultimativni M5 vseh M5 z oznako CS. Slednja je rezervirana le za najbolj ekstremno športne različice, ki so še primerne za vsakdanjo uporabo v prometu.
Še najmanj zgovoren je podatek, da so motor še malenkost navili, tako da ponuja še 10 »konjev« več, seveda ob nekoliko boljši odzivnosti. Bolj zgovorno pa je dejstvo, da je avtomobil lažji za kar 70 kilogramov, kar so inženirji dosegli z uporabo ogljikovih vlaken in drugih eksotičnih materialov. Med drugim ga krasijo poudarki v bakreni barvi, vključno z 20-palčnimi kovanimi platišči, s katerimi se bo že na daleč ločeval od preostalih, manj zmogljivih različic.
Pokrov motorja, sprednji podaljšek odbijača, pokrovi zunanjih ogledal, zadnji spojler, zadnji usmerjevalnik zraka, pokrov M power v motornem prostoru in dušilnik sesalnih šumov so iz plastike, utrjene z ogljikoviimi vlakni (CFK). Na nekaterih sestavnih delih so vidna ogljikova vlakna.
Med standardno konfiguracijo opreme je mogoče najti osemstopenjski menjalnik M steptronic s funkcijo drivelogic in sistem štirikolesnega pogona M xDrive, ki omogoča tudi izbiro načina 2WD za čisti adrenalin s pogonom na zadnji kolesni par.
Serijska oprema med drugim zajema tudi športni izpušni sistem iz nerjavečega jekla s štirimi zaključki izpušnih cevi brez okrasnih mask in keramične zavore M carbon, s serijskimi zavornimi čeljustmi v rdeči barvi, ali z opcijskimi v zlati barvi.
Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja le okrogle tri sekunde, dvestotica pa je dosegljiva v 10,4 sekunde. Končna hitrost je elektronsko omejena na 305 kilometrov na uro.
Notranjost, ki je namenjena štirim potnikom, je odeta v črno usnje z rdečimi šivi, obvolanski prestavni ročici sta izdelani iz ogljikovih vlaken, kraki volanskegha obroča pa okrašeni s črnim kromom. Piko na i predstavljajo osvetljen logotip M5 na sprednjih sedežih ter znački CS na armaturni plošči ter med zadnjima sedežema.
Divji M5 CS bo v prodajne salone prispel letos spomladi, pri nas bo treba zanj odšeti najmanj 196.850 evrov.