BMW M5
Novi M5 v trenutku iz štirikolesno gnane v zver z zadnjim pogonom
Novi BMW M5 bo serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom, ki bo omogoča tudi vklop pogona le na zadnji kolesi.
Petek, 19. maj 2017
Ena od glavnih novosti pri novi bavarski športni limuzini je nov štirikolesni pogon M xDrive, ki bo omogočal tri načine vožnje, med drugim (ob izklopjenenm sistemu DSC) tudi vožnjo s purističnim pogonom na zadnji kolesi.
V osnovni nastavitvi se bo moč prenašala na vsa štiri kolesa, pri čemer bo na izbiro način M Dynamic Mode (MDM), ki bo ponujal še opciji M xDrive in 4WD sport, za bolj živahno, a še vedno nadzorovano drsenje zadka. Za bolj razburljive trenutke za volanom pa bo vedno na voljo tudi izklop sistema DSC, ki bo prinesel še izbiro načinov 4WD, 4WD sport in 2WD. Slednji bodo omogočali prehod ood nevtralne lege z dobrim oprijemom, do nastavitev, ki bodo izkušenim voznikom omogočale puristične užitke s popolnim nadzorom nad zverino z zadnjim pogonom.
Bavarci za zdaj niso razkrili drugi podrobnosti. Povedali so le, da bo limuzino poganjala izboljšana izvedba 4,4-litrskega V8 bencinarja z dvema turbinama, ki bo povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom Steptronic M. Ta bo prinesel boljše zmogljivosti in manjšo porabo kot pri predhodniku.
Zverina ni še povsem nared, zato se je za zdaj pokazala še pod krinko, premiero pa naj bi doživela jeseni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Oznake:
- BMW M5
- limuzina
- M xDrive
- štirikolesni pogon
- V8