BMW X1
To je popolnoma nov BMW X1!
BMW je razkril tretjo generacijo svojega najmanjšega športnega terenca X1. Na voljo bo z bencinskimi in dizelskimi stroji, kot priključni hibrid ter v popolnoma električni izvedbi z oznako iX1. V prodajne salone bo prispel jeseni.
Sreda, 1. junij 2022
V primerjavi s predhodnim modelom je novi X1 zrasel za nekaj centimetrov v vse smeri (za dobre štiri v dolžino in višino ter dobra dva v širino). Oblikovno ga odlikujejo nekoliko bolj oglate linije v slogu najnovejših hišnih modelov, ki mu prinašajo impozantno, povsem pokončno postavljeno masko ter žarometa z vzorcem dvojne črke C. Zadek z lučmi v obliki črke L spominja na X3, zunanjost zaokrožajo platišča, ki prvič merijo od 18 do 20 palcev.
Notranjost je ukrojena v slogu nove serije 2 active tourer, kar pomeni ukrivljen panel z dvema zaslonoma, ki delujeta z novim operacijskim sistemom iDrive 8 s povezljivostjo s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Sredinska konzola vključuje odlagalno mesto s sistemom za brezžično polnjenje pametnih telefonov, na privzdignjenem sredinskem grebenu pa se med drugim nahaja izbirni gumb samodejnega menjalnika namesto klasične prestavne ročice.
Merski prirastek prinaša nekoliko večji prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri 540 litrov oziroma 35 litrov več kot pri predhodniku.
Pestra motorna paleta bo vključevala 1,5-litrski trivaljni bencinar z blago hibridno tehnologijo in 115 kilovati (156 KM) moči za model sDrive18i, dvolitrski štirivaljnik s 160 kilovati (218 KM) za model xDrive23i ter dvolitrska štirivaljna dizla v izvedbah s 110 kilovati (150 KM) pri modelu sDrive18d ter s 155 kilovati (211 KM) za model xDrive23d. Vsi modeli bodo serijsko opremljeni s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, z izjemo dveh vstopnih bodo vse različice opremljene tudi s štirikolesnim pogonom xDrive.
Kmalu po začetku prodaje bosta ponudbo dopolnili priključnohibridni izvedbi z oznakama xDrive25e in xDrive30e ter popolnoma električni iX1. Slednjo poganja električni sklop pete generacije eDrive z 230 kilovati (313 KM), ki omogoča pospešek do stotice v 5,7 sekunde, medtem ko doseg po meritvenem ciklu WLTP znaša med 413 in 438 kilometri. Polnjenje lahko poteka z močjo do 130 kilovatov, kar pomeni, da je baterijo s kapaciteto 64,7 kilovatne ure mogoče napolniti od 10 do 80 odstotkov v pol ure.
V prodajne salone bo bavarski novinec prispel jeseni. Cene za slovenski trg še niso znane, pri čemer predvidevamo, da bo treba za osnovni model odšteti okoli 40 tisočakov.