BMW X5 M in X6 M
X konjušnica kot je še ni bilo
BMW je kombinacijo črk X in M pomaknil še nekoliko dlje. Nova X5 M in X6 M imata 600 »konjev«, različici competition pa kar 625!
Sreda, 2. oktober 2019
Elektrifikacija je sicer trenutno zelo v modi, a BMW še vedno zna navdušiti z recepti stare šole. Dokaz za to sta njihova velika športna terenca X5 in x6, ki sta bogatejša za različici M in M competition. Obe poganja že poznani 4,4-litrski V8 motor s prisilnim polnjenjem, katerega moč so tokrat navili na 441 kilovatov (600 KM), medtem ko največji navor znaša 750 Nm. To je dovolj, da do 100 km/h pospešita v vsega 3,9 sekunde, medtem ko je najvišja hitrost omejena na 250 km/h. Slednjo do 290 sprosti M Driver's Package.
Pogon je seveda štirikolesni, odlično trakcijo pa omogoča še športno nastavljen aktivni M diferencial. Za prenos izjemne moči skrbi 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki pa ima še nekoliko zahtevnejšo nalogo, če gre za različico M competition. Ta namreč ponuja še več moči, in boljše performanse. S 460 kilovati (625 KM) ga motor do stotice požene še za desetinko hitreje, sicer pa sta oba opremljena s posebnim nadgrajenim podvozjem in zavorami. Sprednji diski merijo 390 milimetrov in jih grabijo šestbatne čeljusti, zadaj pa delo opravijo 380-milimetrski diski.
Seveda je v slogu ostalih M vozil dodelana tako notranjost kot karoserija, katere agresivni videz zaključujejo kar 21-palčna sprednja platišča, medtem ko so zadaj še za palec večja.
Oznake:
- BMW
- M competition
- V8
- X5 M
- X6 M