BMW i3
i3 bo po novem prišel dlje
Osveženi BMW i3 je poleg kozmetičnih popravkov dobil za 50 odstotkov zmogljivejšo baterijo.
Torek, 3. maj 2016
Namesto baterije z zmogljivostjo 22 kWh bodo Bavarci v i3 po novem vgrajevalii tudi močnejšo, ki zmore kar 33 kWh, s čimer bo doseg z enim poljnjenjem narasel s 130 na 200 kilometrov. Avtomobil je zaradi tega 40 kilogramov težji in tehta 1.343 kilogramov, pospešek do stotice je tako malce slabši in traja malce več kot osem sekund.
Nova baterija na hitri polnilnici doseže 80 odstotkov napolnjenosti v 39 namesto v 25 minutah. Pri polnjenju prek domače vtičnice namesto 7 ur in 45 minut potrebuje 9,5 ure. Na domači polnilni postaji BMWi z zmogljivostjo 3,7 kW polnjenje traja 7,5 ur (do sedaj 5,5 ure), na 7,4–kilovatni pa 3 ure in 45 minut (namesto 2 uri in 50 minut). Za polnilno postajo z zmogljivostjo 11 kW še ni podatkov.
Pogonski sklop ob tem ostaja enak. Elektromotor zmore 125 kilovatov (170 KM) in 249 Nm navora. Še naprej bo na voljo tudi model z dodatnim dvovaljnim bencinskim strojem s 28 kilovati (38 KM), ki poganja alternator in s tem omogoča še dodatnih 150 km dosega.
Poleg tehničnih izboljšav je i3 dobil tudi nove karoserijske barve, med drugim tudi kovinsko modro, ki je bi do sedaj rezervirana za športni i8.
Model z zmogljivejšo baterijo bo okoli tisoč evrov dražji od dosedanjega, ki še naprej ostaja v prodaji. Močnejšo baterijo pa si bodo lahko omislili tudi obstoječi lastniki i3, pri čemer še ni znano, koliko bodo morali za to odšteti.