BMW motorji z notranjim zgorevanjem
BMW pravi, da bodo klasični motorji še dolgo brneli
Eden vodilnih BMW-jevih mož pravi, da bodo motorje z notranjim zgorevanjem v nove avtomobile vgrajevali vsaj še trideset let.
Ponedeljek, 1. julij 2019
Iskanje rešitev za okoljsko problematiko ni nikoli enoznačno, ampak je treba upoštevati ogromno faktorjev. Zato je šef razvoja pri BMW-ju Klaus Fröhlich mnenja, da bodo bencinski in dizelski avtomobili tudi v njihovih avtomobilih še dolgo brneli. Kljub temu, da naj bi BMW samo do leta 2023 imel v svoji ponudbi kar 25 elektrificiranih modelov, od tega več kot polovico popolnoma električnih, ostali pa bodo hibridi. V pogovoru z Automotive News namreč pravi, da je napoved električne avtomobilske prihodnosti prenapihnjena in opozarja, da velik del sveta na to ne bo pripravljen. Rusija, Srednji Vzhod, deli Kitajske, pa tudi Severna Amerika (z izjemo vzhodne in zahodne obale) še dolgo ne bodo sprejeli električnih vozil.
Kljub temu je trend premika v smeri elektrike več kot jasen, zato tudi BMW ukinja vse več motorjev z notranjim zgorevanjem. Na odstrel so pripravljeni 1,5-litrski turbodizel, trilitrski turbodizel s štirimi turbopolnilniki (750d), konec bo tudi z znamenitim bencinskim dvanajstvaljnikom, ki glede na majhne prodajne številke zahteva prevelike vložke za prilagoditev izpuha.
Frölich je omenil še eno slabo plat elektrifikacije, ki je visoka cena proizvodnje baterij. Sklepa namreč, da ta ne bo padala, pač pa se bo zaradi ogromnega povpraševanja v prihodnosti še dvignila.