BMW serije 3 in volvo S60
Ko hladni Šved sreča razgretega Nemca
Soočenje volva S60 in BMW-ja serije 3, dveh enakih, a močno različnih avtomobilov. Oba bosta tudi elektrificirana in zelo napredna. Volvo prinaša evolucijo, BMW revolucijo, oba pa krčita dizelske stroje.
Ponedeljek, 23. april 2018
Pa začnimo z nemcem, ki ima povedati precej več kot šved kitajskih rejnikov. Vidnejših oblikovnih sprememb ne bo. Nezgrešljivo pa je preigravanje z ledvičkami – te imajo odebeljen osrednji del in razgibano obliko LED sijalk. Žarometi so obenem nekaj ožji, sploh zadaj. Oblikovalci so si privoščili še za tri centimetre nižjo streho (dolžina bo ostala enaka) in tako dodaten del kupcev poslali k bolj življenjskim (višjim) avtomobilom. Pod kožo bo trojka, seveda, zelo nova in napredna, začenši s karoserijo, ki bo v 35 odstotkih izdelana iz aluminija, med 40 in 80 kilogrami manjšo maso in malo revolucijo v kabini. Ta bo prikazala nov način komunikacije med voznikom in avtomobilom.
Novi volvo S60 se bo naslonil na zasnovo karavanskega V60, kar med drugim pomeni brezplačen in eleganten dizajn, povečane zunanje (dolžina 4,72 metra) in notranje mere, temeljito pasivno in aktivno varnost ter značilno urejeno (pokončen 9,3-palčni zaslon na dotik) potniško kabino s temeljito povezljivostjo. Novi S60 se ne bo spuščal v neposreden boj z BMW-jem serije 3, čeprav bosta cenovno vozila vzporedno, temveč bo iskal kupce, ki bolj cenijo udobje in nevsiljivost. Volvo bo novincu sicer vcepil nekaj več dinamike, a mu bo hkrati odvzel različico polestar, ki se je prelevila v samostojno znamko.
Več o obeh novih predstavnikih premijskega srednjega višjega razreda pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 225).