Avto.info

Jubilejna šminka

TEST: Citroën C3 1.2 puretech 83 origins

  • Posebna serija ob 100. obletnici prinaša predvsem estetske dodatke
  • Z osnovnim trivaljnikom s 60 kW (82 KM) stane 14 tisoč evrov, s financiranjem dva tisoč manj
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 5. april 2020

Francoska avtomobilska znamka z dvema strešicama letos slavi stoto obletnico obstoja. Jubilej med drugim obeležuje z omejeno serijo vozil s posebno opremo origins, ta čast pa je doletela tudi vstopni hišni model C3. Paket, ki temelji na opremi feel, mu prinaša predvsem nekaj elegantnih estetskih dodatkov. V notranjosti najdemo veliko trde plastike, a kabina kot celota kljub temu ne deluje ceneno. K občutku kakovosti je pri testnem avtomobilu prispevalo opcijsko usnje na volanskem obroču, za katerega je treba doplačati 150 evrov. V serijski opremi najdemo še multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik, prek katerega med drugim upravljamo samodejno klimatsko napravo. Toda zaslon žal ne sodi med bolj odzivne, med testom je enkrat celo popolnoma odpovedal poslušnost, se ugasnil in oživel šele nekoliko kasneje ob ponovnem zagonu avtomobila.

Takšen C3 je prikupen in spodobno opremljen, a zgolj povprečen na področju zmogljivosti in voznih lastnosti.


Testni primerek je poganjal vstopni 1,2-litrski trivaljnik, ki brez turbinske sape razvije za današnje pojme razmeroma skromnih 60 kilovatov (90 KM). Na začetku se nam je zdel zaspan in počasen, a smo se na to kmalu navadili in verjamemo, da je za vsakdanje potrebe to lahko dovolj. Slabša stran tega motorja pa se pokaže, če želimo iz njega zvabiti več živahnosti. Takrat namreč postane precej požrešen in zahteva več kot sedem litrov »zelenega« na 100 kilometrov. Zgolj povprečna sta tudi vzmetenje in zatesnjenost kabine. C3 se namreč v ovinkih nadpovprečno nagiba, v kabino pa se prenaša razmeroma veliko hrupa, tudi od podvozja.

Tako na koncu ugotavljamo, da gre za oblikovno prikupen in spodobno opremljen avtomobil, ki je, zlasti v primeru izbire financiranja (to ga poceni za slaba dva tisočaka), cenovno zanimiv. A to so v glavnem vse njegove omembe vredne vrline.
 

Citroën C3 1.2 puretech 83 origins 
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni trivaljnik, 1199 ccm, 60 kW (82 KM) pri 5750/min, 118 Nm pri 2750/min; Menjalnik: ročni, petstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  3996 x 1749 x 1829 mm; Medos. razdalja: 2539 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1051/459 kg; Prtljažnik: 300–922 l.
  Največja hitrost:  173 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 14,6 s; Poraba goriva (EU): 5,7/4,1/4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 108 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,2 puretech 83 live): 11.390 €, testno vozilo: 14.040 €; C Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
videz, udobje multimedijska naprava, zvočna zatesnjenost kabine brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.