Citroën C5 aircross hybrid
Lahko je neslišen
C5 aircross hybrid je prvi priključno hibridni citroën. Na elektriko lahko prevozi do 50 kilometrov, zanj je treba odšteti okoli 38 tisočakov.
Četrtek, 10. september 2020
Na slovenske ceste je zapeljal citroën C5 aicross z vtičnico in vsem, kar sodi zraven. Gre za priključi hibrid, ki z bencinsko električno kombinacijo ponuja 165 kilovatov (225 KM) moči, ki se prenaša na sprednji kolesi prek elektrificiranega osemstopenjskega samodejnega menjalnika ë-EAT8.
Za delovanje elektromotorja je vgrajen visokonapetostni akumulator s kapaciteto 13,2 kilovatne ure, ki zagotavlja do 50 kilometrov dosega le na elektriko. Polnjenje na standardnem gospodinjskem priključku traja sedem ur, s stensko polnilnico wallbox in opcijskim polnilnikom z močjo 7,4 kilovata pa manj kot dve uri.
Vozniku so prek tipke na sredinski konzoli na voljo trije vozni načini, ki zajemajo skupno ali ločeno delovanje bencinskega in elektromotorja.
V poznani notranjosti nov grafični vmesnik poudarja funkcije priključno hibridnega sklopa. Prek zaslona na dotik lahko voznik dostopa tudi do funkcije ë-save, ki omogoča varčevanje z energijo v akumulatorju, oziroma ohranjanje določene stopnje napolnjenosti za poznejšo uporabo.
Elektrificirani C5 aircross po ceniku stane 43.350 evrov, s popustom in v primeru financiranja pa je treba zanj odšteti nekaj manj kot 38 tisoč evrov.
Podrobneje o njem pa v novi številki naše tiskane izdaje (AF 254).