Avto.info

Dacia duster

Najbolj dusterski duster doslej že pri nas

Druga generacija dusterja je končno pripeljala tudi na slovenske ceste in s seboj prinesla marsikatero stvar, ki je kupci znamke Dacia doslej še niso bili vajeni.

Sreda, 17. januar 2018

Duster zagotovo velja za najuspešnejši model Dacie zadnjih let, kar dokazuje podatek, da je bilo od 4,6 milijona prodanih vozil od leta 2004 dalje kar 1,1 milijona dusterjev. To je prav gotovo razlog, da nova generacija ne prinaša radikalnih sprememb. Čeprav gre za čisto nov avtomobil, ta v grobem povzema obliko predhodnika, pri čemer ga krasijo bolj gladke, sodobne linije. Še vedno ima očitne terenske elemente, kot so zaščite blatnikov in odbijačev. Motorni pokrov je nameščen nekoliko bolj položno kot pri predhodniku vetrobransko steklo pa pomaknjeno 10 centimetrov naprej.

Še bolj dobrodošle spremembe so prišle v notranjosti, kjer so poskrbeli za več udobja in precej izboljšali ergonomijo. Med pomembnimi spremembami je za sedem centimetrov višje postavljen osrednji zaslon, preglednejši in bolj lični so gumbi za upravljanje klimatske naprave in drugih pogostih funkcij. Boljši so tudi sedeži, ki nudijo dva centimetra daljši sedalni del, ki se med drugim v višino pomika za dva centimetra več kot prej. Kljub enakim zunanjim dimenzijam je v notranjosti bolj prostoren. K boljšemu izkoristku pripomorejo v zadnji par vrat vgrajeni predali (prej jih ni bilo), nov pa je tudi predal pod sovoznikovim sedežem.

Duster je torej ohranil svoje stare prepoznavne kvalitete in jih celo nekoliko nadgradil. Bogatejša je tudi ponudba elektronskih pripomočkov, med katerimi so samodejna klimatska naprava, kamere okoli celega vozila, prostoročno odklepanje in zagon motorja in marsikaj drugega.

Kar pa je ostalo enako, so cene, oziroma po besedah odgovornih pri podjetju Renault Nissan Slovenija, celo nekoliko nižje. Vsekakor pa za plačani denar lahko dobite še več kot prej. Novega dusterja boste namreč iz salona odpeljali že za slabih 13 tisočakov, razen opreme pa ceno seveda odreja tudi izbira pogonskega sklopa, ki je zelo podoben tistemu od prej.

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.