Dacia lodgy stepway prestige 1.5 dCi 110
Diskontnih sedem
- Lodgy tudi v privlačni različici stepway ponuja predvsem prostornost in preverjeno tehniko
- S turbodizlom z 79 kilovati (107 KM) je hiter, s porabo 6,6 l/100 km pa še sprejemljivo varčen
Petek, 1. april 2016
Sedemsedežni enoprostorec s solidnim turbodizelskim strojem in navigacijo za 15 tisočakov? Da, pri Dacii je to mogoče, a ne povsem brez kompromisov.
V lodgyju namreč dobite sedem sedežev, kjer je tudi tretja vrsta povsem primerna za prevoz odraslih potnikov. Poleg tega jo je mogoče odstraniti, tako da se prtljažnik (ob zloženi drugi vrsti) spremeni v tovorni prostor na ravni manjših dostavnikov. K uporabnemu udobju pa, ne glede na to, ali se odpravite zgolj do bližnjega jezera ali med toskanske griče, prispeva bogata oprema. Ta med drugim vključuje tempomat ter multimedijsko napravo z zaslonom na dotik in navigacijo media nav.
Lodgy je uporaben in dobro opremljen avtomobil, zaradi slabe zvočne zatesnjenosti in neuglašenega podvozja pa je zgolj povprečno udoben.
Zvezdico (ali čebelico, če želite) si nedvomno zasluži tudi poznan 1,5-litrski turbodizel. Renaultov stroj v različici z 80 kilovati (110 KM) je več kot dovolj živahen in prijetno uglajen ter v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom omogoča tudi lahkotna avtocestna križarjenja. Ob tem poraba goriva s 6,6 l/100 km ni rekordno nizka, a je še vedno sprejemljiva. Žal pa zaradi slabe zvočne zatesnjenosti v kabini hitro postane precej hrupno, kar, seveda, negativno vpliva na splošno
udobje. K temu svoj lonček pristavlja tudi podvozje, ki pričakovano dovoljuje precej bočnega nagibanja, obenem pa ni dovolj učinkovito pri prestrezanju udarcev in tresljajev.
Prikupni romun tako dobro izpolnjuje temeljno poslanstvo enoprostorca, a od njega ne smete pričakovati enakega udobja kot ga ponujajo nekateri bolj renomirani, seveda pa tudi precej dražji tekmeci.
Dacia lodgy stepway prestige 1.5 dCi 110 |
Vozilo in motor: enoprostorec, 7 sedežev, 5 vrat; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 79 kW (107 KM) pri 4000/min, 270 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 3. |
Velikost: 4521 x 1767 x 1680 mm; Medos. razdalja: 2810 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1262/664 kg; Prtljažnik: 207–827–2617 l. |
Največja hitrost: 175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,6 s; Poraba goriva (EU): 5,3/4,0/4,4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,6 l/100 km; Izpust CO2: 116 g/km. |
Cena: osnovni model (life plus 1.2 TCe): 12.950 €, testno vozilo: 15.270 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana |
prostornost, uporabnost, oprema, motor, videz | podvozje, zvočna zatesnjenost, sedeži | brez napak |
Oznake:
- Dacia
- enoprostorec
- lodgy
- stepway
- turbodizel