Avto.info

Dacia sandero 0.9 TCe 90 techroad

Stepway z dodatkom

  • Sandero techroad premore nekaj več uporabnih in predvsem estetskih dodatkov
  • Ob solidni tehniki in ceni dobrih deset tisočakov je zelo racionalen nakup
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Bor Dobrin
Nedelja, 7. julij 2019

Ne glede na najbogatejši paket opreme sandero ostaja zvest svojemu bistvu – kombinaciji prostornega, trpežnega in z vsem najnujnejšim opremljenega avtomobila za razumen denar. Skratka, zelo racionalen nakup, kjer razno razvajanje z razkošno opremo, dih jemajočimi zmogljivostmi ali poudarjeno elegantnim videzom pač odpade.

No, techroad (omejena serija, narejena posebej za leto 2019) sicer premore nekaj estetskih dodatkov, kot so okrasne nalepke, črni stebriček B, ohišja vzvratnih ogledal v sijajni črni barvi in posebno oblazinjenje sedežev. Temelji na izvedbi stepway prestige, kar poleg plastičnih obrob in bolj robustnih odbijačev pomeni tudi malce večjo oddaljenost od tal, poleg tega pa zajema še samodejno klimatsko napravo namesto ročne in 7-palčni na dotik občutljiv zaslon z navigacijo in povezavo android auto, a v serijski opremi nima električno pomičnih zadnjih stekel. 

To pod črto pomeni 11.250 evrov (oziroma z nekaj malega doplačil, kot so rezervno kolo, parkirna tipala s kamero, električni pomik zadnjih stekel in kovinska barva, slabih 12 tisočakov), kar je več kot poštena številka. Toliko stane v kombinaciji z bencinskim motorjem, 0,9-litrskim trivaljnikom s 66 kW (90 KM), kakršnega smo v sanderu že preizkusili (test v AF230), tudi tokrat pa nas je navdušil s prožnostjo, odzivnostjo in zmerno porabo manj kot sedem litrov na sto kilometrov.

Tehnika je solidna, a je sandero vseeno za spoznanje manj prepričljiv na področju voznih lastnosti, saj se v ovinkih malce preveč nagiba, tudi volan (ta je, mimogrede, nastavljiv zgolj po višini in ne po globini) ni ravno vzor natančnosti. A to bo, roko na srce, zmotilo le zahtevnejšega voznika.
 

Dacia sandero 0.9 TCe 90 techroad
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni trivaljnik, 898 ccm, 66 kW (90 KM) pri 5000/min, 140 Nm pri 2250/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4089 x 1761 x 1615 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1040/498 kg; Prtljažnik: 320–1.200 l.
  Največja hitrost:  223 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba (EU): 7,8/4,5/5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km.
  Cena: osnovni model (sandero 1.0 SCe ambiance): 8.200 €, testno vozilo: 11.910 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
cena, prožen in odziven motor povezava bluetooth, zgolj po višini nastavljiv volan brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.