Video
Dizelaš proti bencinarju: BMW M550i proti M550d
Tekma bavarskih limuzin z vrha ponudbe, ki sta po videzu enaki, a imata zelo različno srce ...
Ponedeljek, 7. maj 2018
Dizelski ali bencinski motor? Vprašanje, ki je na stari celini, navkljub dizelskim aferam, še vedno aktualno med ljubitelji jeklenih konjičkov. Evropski kupci se po zadnjih raziskavah v 45 odstotkih še vedno raje odločijo za nakup avtomobila z dizelskim motorjem, zato proizvajalci verjetno še ne bodo tako kmalu ukinili tovrstnih proizvodnih linij. Eden izmed najmočnejših dizelskih strojev leži pod pokrovom BMW-ja M550d.
Kolegi iz AutoTopNL so se odločili preizkusiti najmočnejši bavarski motor, kar se ga da kupiti, in bencinsko gnano M550i. Oba imata enak štirikolesni pogon xDrive, na papirju pa ima 4.4-litrski osemvaljnik v M550i 345 kW moči (462 'konjev') in 650 Nm navora, 3.0-litrski dizelski štirivaljnik v M550d pa 298 kW moči (400 'konjev') in 750 Nm navora.
Na posnetku lahko vidite, da sta si v hitrostnih rezultatih zelo, zelo blizu. Medtem ko je bencinar v šestih sekundah dosegel 105 km/h v tretji prestavi, dizelaš zaostaja za zgolj 1 km/h v četrti prestavi. Razlika je nekoliko večja pri 200 km/h, ko dizelaš zaostaja za 9 km/h. Največje razhajanje pa je, seveda, pri zvoku. M550i ima pri 6.500 vrtljajih/min. resnično brutalen zvok, medtem ko je dizelaš tišji in bolj prefinjen.
Katerega pa bi vi vzeli? :)