Avto.info

Ferrari SF90 stradale

Najnovejši ferrari je hibrid, ki zmore 1.000 konjev

Ferrarijev nov priključno hibridni hiperšportnik zmore 1.000 »konjev« in za pospešek od 0 do 200 kilometrov na uro potrebuje 6,7 sekunde.

Četrtek, 30. maj 2019

Avtomobil, pri katerem so oblikovalci z izjemno čistimi linijami dosegli, da je videti kot vesoljsko plovilo s kakšnega drugega planeta, poganja kombinacija štirilitrskega motorja V8 biturbo in treh elektromotorjev.

Prvi tudi zahvaljujoč neposrednemu vbrizgu pod tlakom 350 barov razvije 574 kilovatov (780 KM) in 800 NM navora. K temu gre prištet še moč treh elektromotorjev, ki skupaj zmorejo 162 kilovatov (220 KM), in avtomobilu zagotavljajo 735 kilovatov oziroma okroglih 1.000 #konjev# moči. Elektromotorji črpajo energijo iz litij-ionske baterije, ki omogoča 25 kilometrov vožnje na elektriko pri hitrosti do 135 kilometrov na uro.

Do stotice se lahko izstreli v 2,5 sekunde, do 200 kiloometrov na uro pa potrbuje 6,7 sekunde. Končna hitrost presega 340 kilometrov na uro.

Ko energija v bateriji poide, avtomobilu ostane »le« 780 bencinskih »konjev«, pri čemer pri Ferrariju zagotavljajo, da baterija tudi z najbolj ekstremno uporabo zagotavlja dovolj energije za najmanj en krog na najbolj zahtevnih dirkališčih tega sveta.

Voznik ima na voljo popolnoma električni način eDrive, način Hybrid, ki omogoča najbolj učinkovito delovanje sistema, način Performance, ki s stalnim delovanjem motorja na notranje zgorevanje zagotavlja konstantno količino električne energije in s tem dovolj moči na zahtevo voznika ter način Qualify, ki omogoča doseganje največje moči sistema – 1.000 »konjev«.

Milo rečeno futuristična je tudi notranjost, kjer lahko voznik večino funkcij upravlja prek površin na dotik na volanskem obroču, absolutno novost v avtomobilskem svetu pa predstavlja zavit 16-palčni zaslon instrumentne plošče, ki zamenjuje klasične merilnike oziroma poznano analogno-digitalno kombinacijo.

Za vse, ki jim našteto ne bo zadostovalo, bo na voljo paket Assetto Fiorano, ki med drugim prinaša ogljikova vlakna za obloge vrat in dno vozila, dirkaške blažilnike Multimatic ter posebej za ta avtomobil razvite pnevmatike michelin pilot sport cup2.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.