Avto.info

Fiat 500X

Fiatov časovni stroj

Vozili smo prenovljeni fiat 500X, ki se predstavlja z osveženo zunanjostjo, prevetreno motorno paleto in izpopolnjenim naborom asistenčnih sistemov. K nam bo prispel že to jesen.

Ponedeljek, 10. september 2018

Družina modelov 500, ki je iz leta v leto večja, je zahvaljujoč obliki s poudarjeno nostalgično noto kot časovni stroj. Z mehkimi okroglimi linijami nas vrača v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je prvi fiat 500 motoriziral Italijo in Evropo, s sodobno tehniko pa nas pelje v prihodnost.

Zato so bili Italijani pri estetski prenovi terensko križane petstotice previdni. Preoblikovali so predvsem sprednji in zadnji odbijač ter žaromete. Spredaj so žarometom namenili popolno led osvetlitev, s čimer so postali bolj učinkoviti in do 70 odstotkov varčnejši. Zadek pa je dobil žaromete z osrednjim delom v barvi karoserije v slogu trivratne petstotice.

Prenova je, seveda, zajela tudi notranjost. Volanski obroč je bolj ergonomsko oblikovan, merilniki imajo bolj berljivo grafiko, največja novost pa je multimedijska naprava uconnect s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) visokoresolucijskim zaslonom na dotik, ki se odlično razume s sistemoma android auto in apple carplay.

Prevetrena je tudi motorna paleta, v kateri predstavlja največjo novost družina bencinskih motorjev, imenovana firefly. Sestavljata jo litrski turbobencinski trivaljnik z 88 kilovati (120 KM) moči v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter 1,3-litrski, prav tako prisilno polnjeni štirivaljnik, ki zmore 110 kilovatov (150 KM) in je povezan s šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.

Poleg estetskih popravkov in novih motorjev je 500X s prenovo dobil tudi izpopolnjen nabor asistenčnih sistemov, ki skrbijo za varnost in udobje med vožnjo. Tako so vse različice po novem serijsko opremljene s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov ter uravnavanje hitrosti glede na omejitev hitrosti in sistemom za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu. Za doplačilo pa so med drugim na voljo tudi prilagodljivi tempomat, sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu ter sistem za samodejno zaviranje v sili.

Podrobneje o prenovljenem 500X z vtisi s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF230).

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.