Avto.info

Fiat 500 1.2 8v lounge

Večno mlad

  • Prenova mu je prinesla nekaj novih estetskih detajlov in sistem uconnect
  • Preizkušeni bencinar z 51 kilovati (69 KM) ne ponuja presežkov, a zadovolji osnovne potrebe
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Torek, 12. april 2016

Rodil se je 4. julija 1957 in s 3,8 milijona prodanih primerkov je v času povojnega razcveta motoriziral italijanski narod. Natanko 50 let kasneje je prišel njegov naslednik ter z nostalgičnim slogom in ekskluzivno noto znova osvojil Italijane in svet.

Po osmih letih je tudi zanj prišel čas za prenovo, ki pa mu je prinesla minimalne spremembe. Ob pogledu na avtomobil postane jasno, da so ga Italijani želeli posodobiti, ne da bi pri tem posegli v njegovo bistvo. Tako so rahlo spremenili masko, sprednji odbijač ter žaromete in mu namenili dnevne luči v tehniki led. Enako so storili z zadkom, kjer nekoliko izstopajo predvsem nove zadnje luči s sredinskim delom v barvi karoserije.

Kaj pa notranjost? Namenili so ji nekoliko posodobljen volanski obroč, multimedijski sistem uconnect z 12,7-centimetrskim (5-palčnim) zaslonom na dotik ter nekaj manjših detajlov. Bistvenih elementov, kot so ergonomija in materiali, niso spreminjali, čeprav bi bilo povsem dobrodošlo. Volanski obroč je namreč še naprej nastavljiv zgolj po višini, sprednja sedeža ponujata precej skromen bočni oprijem, večji del potniškega prostora pa je izdelan iz trde, cenene plastike. Kljub temu celota deluje atraktivno.

Fiat na uspešnem malčku gradi celoten imidž znamke, zato je bil po osmih letih deležen le minimalnih sprememb.


Stari znanec je tudi 1,2-litrski bencinski štirivaljnik z osemventilsko tehniko in 51 kilovati moči (69 KM). Kot marsikateri atmosferski motor je tudi ta pri nizkih vrtljajih precej zaspan, a ko se počasi prebudi, se lepo zavrti in povsem zadovoljivo premika postavljaškega malčka. Dobro preračunan, a ne najbolj natančen ročni petstopenjski menjalnik omogoča razmeroma lahkotno in udobno vožnjo, tudi pri avtocestnih hitrostih. Poraba je na testu znašala sprejemljivih 6,9 l/100 km.

Vožnja s tem avtomobilom je vedno zabavna. V mestu navduši z okretnostjo, zaradi razmeroma trdega podvozja, ki ne dovoli veliko prečnega nagibanja, pa omogoča tudi nekaj izživljanja med zavoji.

Prenova se je z izjemo novega dodatka multimedijske naprave dotaknila predvsem estetike in imidža italijanskega malčka, ki še naprej ostajata njegova glavna aduta. Večina modelov ga namreč prekaša s tehniko, prostornostjo in uporabnostjo, a niti eden izmed njih ni tako stilsko dovršen in večno mlad kot on.
 

Fiat 500 1.2 8v lounge
 Vozilo in motor kombilimuzina, 3 vrat, 4 sedeži; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1242 ccm, 51 kW (69 KM) pri 5500/min, 102 Nm pri 3000/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  3571 x 1627 x 1488 mm; Medos. razdalja: 2300 mm; Pnevmatike: 195/45 R16; Masa/nosilnost: 940/365 kg; Prtljažnik: 185 l.
  Največja hitrost:  160 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,9 s; Poraba goriva (EU): 6,2/4,2/4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 115 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 8v 105 pop): 10.990 €, testno vozilo: 14.420 €; Avto Triglav, d. o. o.
videz, imidž, oprema materiali v notranjosti, zatikajoč se voznikov sedež brez napak

Oddaj komentar

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Konkurenčni avtomobilski proizvajalci so Tesli plačali skupno kar 9 milijard dolarjev

Tesla je lani s prodajo emisijskih 'odpustkov' proizvajalcem avtomobilov, ki niso iz
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.