Avto.info

Fiat in abarth 124 spider

Reinkarnacija roadsterske legende

V Slovenijo je prispela sodobna reinkarnacija legendarnega Fiatovega roadsterja, ki je osvajal Evropo in Ameriko v sedemdesetih in osemdesetih letih prejšnjega stoletja. Na voljo je v bolj umirjeni - Fiatovi, ali v bolj športni – Abarthovi izvedbi od 26.990 oziroma 36.990 evrov naprej.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Borut Fakin
Sreda, 19. april 2017

Fiatov legendarni spider je v Torinu nastajal kar 19 let in v tem času osvojil 200 tisoč kupcev, od tega kar 170 tisoč čez lužo. Za oživitev legende pa so se pri Italijani tokrat odločili za sodelovanje z Mazdo, ki si je z modelom MX-5 nabrala bogate izkušnje pri proizvodnji roadsterjev.

Kljub japonski osnovi, ki z nizkim težiščem, pogonom na zadnji kolesi in neposrednim krmiljenjem zagotavlja prvinske vozne lastnosti, so za obliko poskrbeli v torinskem studiu Centro stile ter s tem avtomobilu podarili kar nekaj potez slavnega predhodnika. Opremljen je s platneno streho, ki jo je mogoče ročno zložiti kar iz avtomobila v treh sekundah.

Pristno italijanski je tudi 1,4-litrski turobcencinski motor multiair s 103 kilovati (140 KM), ki je doživel nekaj predelav za potrebe vzdolžne vgradnje. Na voljo je v kombinaciji z ročnim ali samodejnim šeststopenjskim menjalnikom.

Novi roadster s Fiatovo značko je na izbiro v izvedbi 124 spider ter 124 spider lusso. Upoštevajoč popust v višini dveh tisočakov je treba zanj odšteti 26.990 oziroma 29.490 evrov.

Na voljo pa je tudi Abarthova izvedba, ki sicer prav tako nastaja v Hirošimi, a doživi končno izdelavo v tovarni Mirafiori v Torinu. Tam ji nadenejo bolj športni videz, ki lahko vključuje tudi pokrov motorja in prtljažnika v mat črni barvi ter ji med drugim priskrbijo še športno podvozje, Brembove zavore, športen izpušni sistem ter mehansko zaporo diferenciala. Poganjajo enak turbobencinar kot v Fiatovi različici, pri čemer tu razvije 125 kilovatov (170 KM). V notranjosti jo krasijo alkantara in perforirano usnje.

Zanjo je treba s popustom odšteti od 36.990 do 39.490 evrov.

Podrobneje o obeh Italijanih zgoraj brez pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 214).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.