Ford edge 2.0 TDCi AWD vignale
Prestiž z opombo
- Edge po receptu vignale ponuja višjo raven prestiža in ekskluzivnosti, a seznam doplačil vseeno ni kratek
- Dvolitrski turbodizel s precejšnjo maso vozila nima popolnoma lahkega dela
Nedelja, 4. februar 2018
Največji športni terenec, ki ga Ford ponuja na evropskem trgu, smo že testirali (AF 206), tudi takrat z najzmogljivejšim turbodizlom, štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom. Ta se je izkazal za solidno, če ne pretirano športno izvedbo, saj se mora boriti s skoraj dvotonsko maso vozila. Tudi tokrat smo ugotovili, da je edge z dolžino 4,8 metra zelo prostoren in udoben avtomobil, ki se v marsikaterem pogledu lahko kosa s prestižnimi oziroma premijskimi modeli. To še toliko bolje počne s petičnežem namenjeno opremo vignale.
Ekskluzivna oprema je za približno deset tisočakov dražja od oprem titanium in sport, za ta denar pa kupec dobi kar nekaj dodatkov. Med drugim mu pripadajo kovinska barva in kar 20-palčna posebna aluminijasta platišča, v notranjosti pa so sedeži odeti v usnje, medtem ko je serijsko vgrajenih kup dodatkov. Kljub dejstvu, da vignale predstavlja popolnoma novo raven opremljenosti Fordovih vozil (med drugim kupcem pripadajo brezplačna pranja in odvoz vozila na servis od doma), pa se je na seznamu
doplačil znašlo kar nekaj nepričakovanih dodatkov. Model z vrha ponudbe bi po našem mnenju lahko imel prilagodljiv radarski tempomat, aktivno pomoč pri parkiranju, opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, alarmno napravo, pa tudi ogrevana in hlajena sprednja sedeža vgrajene že serijsko.
Edge se zdi kot narejen za prestižen paket vignale, saj se po velikosti in videzu spogleduje z marsikaterim premijskim igralcem.
Ne glede na politiko serijske in dodatne opreme pa je edge, še posebej v izvedbi vignale, lahko prav dostojen tekmec zvenečim imenom, ki že dlje časa nagovarjajo premožnejše kupce. Kakšno malenkost mu je, seveda, treba znati oprostiti, a se edge za to oddolži s solidno ceno. Če upoštevamo popust v višini 3.000 evrov, je namreč ocenjen na 64 tisočakov.
Ford edge 2.0 TDCi AWD vignale |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 154 kW (210 KM) pri 3750/min, 450 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4808 x 1928 x 1686 mm; Medos. razdalja: 2850 mm; Pnevmatike: 255/45 R20; Masa/nosilnost: 1949/606 kg; Prtljažnik: 602–1847 l. |
Največja hitrost: 211 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,4 s; Poraba goriva (EU): 6,5/5,5/5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 9,2 l/100 km; Izpust CO2: 152 g/km. |
Cena: osnovni model (2.0 TDCi 132 kW AWD titanium): 46.610 €, testno vozilo: 67.040 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
prostornost, videz, oprema | cena, vsi asistenčni sistemi niso serijski | brez napak |
Oznake:
- edge
- Ford
- štirikolesni pogon
- test
- turbodizel
- vignale