Ford focus RS
Neukročeni focus že pri nas
Najzmogljivejši serijski focus doslej do 100 km/h pospeši v vsega 4,7 sekunde, s štirikolesnim pogonom in programom za driftanje opremljeni divjak pa pri nas stane 39.990 evrov.
Sreda, 8. junij 2016
Focus RS vrača k temeljem, ki sta jih postavila legendarna sierra in escort z enako oznako in pridevnikom cosworth. Tako kot slavna predhodnika je najnovejši RS večino tekmecev sklonjenih glav poslal nazaj v šolo. Štirivaljnik z dvojnim turbopolnilnikom namreč ponuja kar 257 kW (350 KM) moči, kar mu omogoča pospešek do stotice v le 4,7 sekunde!
Odločitev za pogon na vsa štiri kolesa je bila pri takšni zalogi moči seveda nekaj samoumevnega, a se focus RS zaradi tega ni odrekel podivjani naravi predhodnika. Najboljši dokaz za to je drift program, pri katerem elektronska razporeditev navora dela v prid zadnjih koles in s tem omogoči odnašanje zadka. Potem je tu launch control, oziroma program za izstrelitev, s katerim do 100 km/h pospeši hitreje kot mustang z V8 motorjem. Kljub zabavnemu programu, pa avtomobil ni pozabil, da ga imajo najraje pravi zanesenjaki, ki bolj kot dim izpod gum cenijo prefinjen občutek na volanu in odlično lego na cesti, po katerih so športne izvedenke avtomobilov te znamke od nekdaj znane. Potem je tu še ustavljanje, ki ga zagotavljata sprednja zavorna koluta premera 350 milimetrov in aluminijaste zavorne čeljusti Brembo.
S prominentnimi imeni pa se ne konča pri zavorah, ampak s temi razmetavajo tudi v kabini. Na sedežih je napisano Recaro, medtem ko je avdio sistem izdelan pri Sonyju. Vmesnik SYNC 2 zagotavlja še dostop do navigacijskega sistema, klimatske naprave in mobilnega telefona prek 20,3-centimetrskega zaslona na dotik ali glasovnega upravljanja.
S ceno, ki je le malenkost pod štiridesetimi tisočaki, je novi RS na račun odličnih zmogljivosti pri nas že prepričal 29 kupcev.