Avto.info

Ford focus karavan 1.0 ecoboost ST-line red & black

V volčji koži

  • Z opremo ST-line in litrskim motorjem obljublja zelo veliko in ponuja še ravno dovolj
  • S športno opremo in samodejnim menjalnikom ni poceni, a tu je kar pet tisočakov popusta
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 13. december 2017

Z aerodinamičnimi dodatki paketa ST-line, ter živo rdečo barvo in črnimi 18-palčnimi platišči iz lahke litine paketa red & black je karavanski focus videti prav strupeno. Tako strupeno, da bi mu brez težav pripisali kakšnih 200 ali 250 »konjičev«. Toda resnica je drugačna. Takšnega focusa lahko poganja tudi litrski trivaljni mlinček, ki pa kljub skromni delovni prostornini zahvaljujoč turbopolnilniku razvije spoštovanja vrednih 92 kilovatov (125 KM). Preizkusili smo ga že v kombinaciji z ročnim menjalnikom (AF ....), tokrat pa prvič v povezavi s šeststopenjsko avtomatiko. Kot smo vajeni, se strojček zelo rad zavrti in tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom deluje poskočno. Slednji v skladu s športno opremo ponuja tudi ročno prestavljanje z obvolanskima ročicama, pri čemer od te kombinacije le ne smete pričakovati prave športnosti. Motor namreč kljub veselju do vrtenja ponuja le 170 Nm navora, hitrost menjalnika v samodejnem načinu je zgolj povprečna ter si tudi pri ročnem pretikanju vzame preveč časa, da bi zadovoljil želje po dinamiki.

Trivaljnik se zelo rad zavrti, toda ne premore dovolj navora, da bi lahko v paru s samodejnim menjalnikom ponudil dinamičnost, ki jo obljublja zunanja podoba avtomobila.


Na testu nas je po dosedanjih izkušnjah zelo zanimala poraba goriva, ki lahko pri »navitih« motorjih, z malce bolj težko nogo hitro postane previsoka, svoj lonček pa navadno pristavi še klasičen samodejni menjalnik. To velja tudi za preizkušeno kombinacijo. Privlačni focus je namreč na testu zahteval 8,2 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar ni ravno varčno in že kar malce v nasprotju s poslanstvom sodobnih malih motorjev.

Zato je končni sklep enak kot pri večini do zdaj preizkušenih modelov z razmeroma majhnimi motorji. Takšnega focusa priporočamo vsem, ki imate radi privlačen videz, a niste preveč zahtevni glede zmogljivosti. Za dinamike željne to zaradi razmeroma velike porabe na koncu namreč ne bo racionalen nakup.
 

Ford focus karavan 1.0 ecoboost ST-line red & black
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 998 ccm, 92 kW (125 KM) pri 6000/min, 170 Nm pri 1400/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4560 x 1823 x 1492 mm; Medos. razdalja: 2650 mm; Pnevmatike: 235/45 R18; Masa/nosilnost: 1345/555 kg; Prtljažnik: 490-1516 l.
  Največja hitrost:  192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,2 s; Poraba goriva (EU): 7,4/4,4/5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 8,2/100 km; Izpust CO2: 125 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.0 ecoboost trend ): 18.800 €, testno vozilo: 26.690 €; Summit Motors, d.o.o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, oprema poraba goriva brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.