Ford ranger
Fordov garač uradno že pri nas
Ford ranger četrte generacije bo mednarodno premiero prihodnji teden doživel na Gorenjskem, slovenski novinarji pa smo se lahko z njim spoznali že nekaj dni pred tem.
Sobota, 2. april 2016
Čeprav smo se z njim spoznali ravno na 1. april, na njem ni prav nič šaljivega, ampak svoje poslanstvo jemlje zelo resno. Še vedno je trpežen delovni stroj, a hoče obenem ponujati tudi več udobja in bolj suverene vozne lastnosti na asfaltu. V ta namen je bilo nekoliko dodelano podvozje in uveden električni servo volan, ki vozniku daje boljši občutek.
Oblikovalci so poskusili zaigrati tudi na čustva in ustvarili najbolj sodobno zaobljeno zunanjost doslej. Prav tako so po limuzinsko oblikovali notranjost, ki so ji namenili veliko sodobnih pripomočkov iz drugih Fordovih vozil. Med njimi so kamera za vzvratno vožnjo, prilagodljiv radarski tempomat, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, samodejno preklapljanje med dolgima ter zasenčenima žarometoma in najnovejši multimedijski vmesnik sync II. Kabina je tudi tokrat na voljo v treh velikostih: enojna, podaljšana in dvojna.
Kljub boljšemu udobju in bogatejši opremi je ranger vseeno ostal čistokrvni predstavnik svojega razreda. Do dokazuje s 232-milimetrsko oddaljenostjo podvozja od tal in s kar 0,8-metrsko globino brodenja po vodi. Nosilnost znaša 1200 kilogramov, vlečna zmožnost pa dosega 3,5 tone. Na terenu se, kljub precejšnji dolžini in medosni razdalji, ponaša z možnostjo premagovanja vstopnega in izstopnega kota do 28 stopinj. Paket za brezpotja vse skupaj še nekoliko začini z zaporo diferenciala.
Motorna paleta je v celoti turbodizelska in vsebuje dva 2,2-litrska štirivaljnika s 96 oziroma 118 kW (130 oz. 160 KM) ter 3,2-litrski petvaljnik z 200 'konji'. V osnovi so vsi povezani s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, pri močnejših dveh izvedbah pa kupci lahko izbirajo tudi samodejni menjalnik z enakim številom prestav.
V Sloveniji je ranger z dvokolesnim pogonom z upoštevanjem popusta v višini 1.900 evrov, na voljo za 21.690 evrov . S štirikolesnim pogonom stane najmanj 23 tisočakov, medtem ko najbolje opremljena izvedba wildtrak z najbolj zmogljivim motorjem stane 34.570 evrov. Več o prvaku razreda pick-upov pri nas si boste lahko prebrali v najnovejši številki naše tiskane izdaje (AF 201).
Oznake:
- Ford
- pickup
- poltovornjak
- Ranger
- sync