Avto.info

Ford ranger

Fordov garač uradno že pri nas

Ford ranger četrte generacije bo mednarodno premiero prihodnji teden doživel na Gorenjskem, slovenski novinarji pa smo se lahko z njim spoznali že nekaj dni pred tem.

Sobota, 2. april 2016

Čeprav smo se z njim spoznali ravno na 1. april, na njem ni prav nič šaljivega, ampak svoje poslanstvo jemlje zelo resno. Še vedno je trpežen delovni stroj, a hoče obenem ponujati tudi več udobja in bolj suverene vozne lastnosti na asfaltu. V ta namen je bilo nekoliko dodelano podvozje in uveden električni servo volan, ki vozniku daje boljši občutek.

Oblikovalci so poskusili zaigrati tudi na čustva in ustvarili najbolj sodobno zaobljeno zunanjost doslej. Prav tako so po limuzinsko oblikovali notranjost, ki so ji namenili veliko sodobnih pripomočkov iz drugih Fordovih vozil. Med njimi so kamera za vzvratno vožnjo, prilagodljiv radarski tempomat, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, samodejno preklapljanje med dolgima ter zasenčenima žarometoma in najnovejši multimedijski vmesnik sync II. Kabina je tudi tokrat na voljo v treh velikostih: enojna, podaljšana in dvojna.

Kljub boljšemu udobju in bogatejši opremi je ranger vseeno ostal čistokrvni predstavnik svojega razreda. Do dokazuje s 232-milimetrsko oddaljenostjo podvozja od tal in s kar 0,8-metrsko globino brodenja po vodi. Nosilnost znaša 1200 kilogramov, vlečna zmožnost pa dosega 3,5 tone. Na terenu se, kljub precejšnji dolžini in medosni razdalji, ponaša z možnostjo premagovanja vstopnega in izstopnega kota do 28 stopinj. Paket za brezpotja vse skupaj še nekoliko začini z zaporo diferenciala.

Motorna paleta je v celoti turbodizelska in vsebuje dva 2,2-litrska štirivaljnika s 96 oziroma 118 kW (130 oz. 160 KM) ter 3,2-litrski petvaljnik z 200 'konji'. V osnovi so vsi povezani s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, pri močnejših dveh izvedbah pa kupci lahko izbirajo tudi samodejni menjalnik z enakim številom prestav.

V Sloveniji je ranger z dvokolesnim pogonom z upoštevanjem popusta v višini 1.900 evrov, na voljo za 21.690 evrov . S štirikolesnim pogonom stane najmanj 23 tisočakov, medtem ko najbolje opremljena izvedba wildtrak z najbolj zmogljivim motorjem stane 34.570 evrov. Več o prvaku razreda pick-upov pri nas si boste lahko prebrali v najnovejši številki naše tiskane izdaje (AF 201).

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.