Honda civic grand
Limuzina, a vse prej kot klasična
Deseta generacija civica je le dva tedna po petvratni kombilimuzini dobila še limuzinsko karoserijski izvedenko. Imenuje se honda civic grand.
Sreda, 31. maj 2017
Naloga oblikovno nadvse zanimivega civica s štirimi vrati ni le oblikovni odklon od klasičnih limuzin, ampak mora vsaj deloma zapolniti vrzel, ki jo je za seboj pustil accord. Drugi del naloge prav gotovo uspešno opravi s svojo velikostjo, saj je manj kot osem centimetrov krajši od zadnjega limuzinskega accorda.
V primerjavi s petvratnim civicom je grand pridobil 13 dolžinskih centimetrov in na račun tega ponuja 41 litrov več prtljažnika, kar skupaj pomeni 518 litrov. Dostop do prtljage pa je na račun klasičnega limuzinskega odpiranja prtljažne odprtine manj ugoden kot sicer. Drugače pa je ta civic praktično enak kombilimuzinskemu, vključno z bogato serijsko varnostno opremo honda sensing. Ta med drugim vključuje samodejno zaviranje v sili, prilagodljivi tempomat, sistem za sledenje voznemu pasu, nadzor na mrtvim kotom ter nadzor na prečnim prometom za vozilom.
Motorna paleta je za zdaj omejena na 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, litrskega bencinskega motorja pa ta izvedba ne bo ponujala. Tako kot pri petvratnem civicu naj bi tudi ta v prihodnjem letu dobil turbodizelski motor. Vstopna cena z upoštevanim popustom znaša 21.490 evrov, kar je 500 evrov več kot je treba odšteti za primerljivo izvedbo s petimi vrati.
Več o tem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 215).