Na Kitajskem
Huawei je vstopil na avtomobilski trg: v svojih trgovinah je začel s prodajo tega avtomobila
Portfelj tehnološkega velikana zdaj vključuje še električni SUV s podaljšanim dosegom do 1.000 kilometrov.
Torek, 20. april 2021
Huawei je na avtomobilskem salonu v Šanghaju sporočil, da je v njihovih kitajskih trgovinah na voljo električni športni terenec SERES SF5, pri katerem je sodeloval s kitajskim avtomobilskim podjetjem Seres.
Kot odziv na odprta vprašanja glede dosega in zmogljivosti polnjenja baterij sta podjetji ustvarili nov pogonski sistem povečanega dosega. Huaweiev električni pogon 3-v-1 DriveONE izboljša doseg vozila in mu hkrati zagotavlja boljše zmogljivosti. Model SF5 ponuja 180 kilometrov v popolnoma električnem načinu vožnje in do 1.000 kilometrov v načinu podaljšanega dosega, v katerem na pomoč priskoči bencinski agregat, ki poganja električni generator.
SF5 do hitrosti 100 km/h pospeši v 4,68 sekunde, na kar imajo velik vpliv aluminijasta karoserija, sprednje vzmetenje s štirimi krogličnimi zglobi in večvodilno premo zadaj (multi-link). Poleg tega omogoča prenos energije iz enega vozila v drugega (V2V) v primeru reševanja, ko ni druge možnosti za polnjenje baterij. Huawei je v SF5 med drugim vgradil tudi rešitev HiCar, ki uporabniku omogoča preprosto uporabo in nadzor aplikacij pametnega telefona na osrednjem zaslonu informativno-zabavnega sistema.
"Ta razburljiva napoved predstavlja mejnik za industrijo potrošniške elektronike in električnih vozil," je komentiral Richard Yu, izvršni direktor podjetja Huawei Consumer BG. "V prihodnje ne bomo razvijali le rešitev, ki bodo našim partnerjem pomagale razvijati pametnejša vozila, temveč jim jih bomo pomagali prodajati prek verige trgovin na Kitajskem."
Avtomobil je trenutno na voljo samo na Kitajskem, zanj pa je treba odšteti 216.800 juanov/27.700 evrov (dvokolesni pogon) oziroma 248.800 juanov/31.788 evrov (štirikolesni pogon).