Avto.info

Hyundai RN22e in N vision 74

Bo Hyundai postal športna ikona prihodnosti?

Oznaka N je pri Hyundaiju že lepo uveljavljena linija športno nastrojenih modelov. Čeprav so te izvedbe dinamično začinjene, pa vseeno niso ravno cestni dirkalniki. To bi se lahko spremenilo z vzponom električnega pogona.

Torek, 19. julij 2022

Svoje ambicije na področju športnih modelov so Korejci predstavili z dvema divjima konceptnima avtomobiloma. Prvi je nadgradnja predserijskega modela ioniq 6, ki z dvema električnima motorjema zmore 430 kW (576 KM) ter 740 Nm največjega navora. Energijo avtomobilu z oznako RN22e zagotavlja iz ioniqa 5 poznan 77,4-kWh baterijski sklop, ki skupaj s preostalim pogonskim sklopom deluje z 800-voltno arhitekturo. To pomeni, da se od 10 do 80 odstotkov baterija lahko napolni v vsega 18 minutah.Dva motorja pomenita tudi štirikolesni pogon, pri Hyundaiju pa pravijo, da gre za poseben sistem z dvema sklopkama, ki omogoča vektorsko razporejanje navora med obema osema. Kako deluje, za zdaj še niso izdali. Povedali pa so, da je hitrost omejena na 250 km/h in, da bo mogoče izbrati zvočne učinke, ki simulirajo hrup bencinskega motorja ter celo tresljaje menjanja prestav.

Čeprav so se z drugim konceptom močno naslonili na preteklost, je N vision 74 v resnici izrazito futurističen. Najbolj vara oblika, ki posnema koncept kupejevskega modela pony iz leta 1974, čeprav se pod pločevino skriva pogon na gorivne celice oziroma vodik. Zaradi tega je lahko baterijski sklop nekoliko manjši in ima kapaciteto 62,4 kWh, a s pomočjo rezervoarja za vodik omogoča kar 600 kilometrov dosega. V primerjavi s hitrim polnjenjem baterij je dotakanje vodika še vedno veliko hitrejše, saj traja le nekaj minut.

N vision 74 je še bolj zmogljiv od RN22e in zopet iz dveh motorjev iztisne kar 500 kW moči (680 KM) ter 900 Nm navora. Dirkaški videz in pogonski sklop nadgrajuje tudi notranjost, ki je po besedah Hyundaijevih ljudi močno orientirana proti vozniku.

Avtomobila seveda ne bosta prišla v serijsko proizvodnjo, se pa zna zgoditi, da bo katera od inovacij kmalu na voljo v katerem od prihajajočih novih modelov te znamke.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.