Avto.info

Hyundai i30 N

N kot Navdušujoče!

Na poligonu AMZS na Vranskem smo po športno zapeljali najbolj vročega hyundaija ta hip. Športna različica i30 je postregla s polno mero adrenalina in dirkaških užitkov.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Hyundai
Ponedeljek, 14. maj 2018

Imenuje se i30 N, kar namiguje na kraj, kjer je hodil v šolo. Najbolj športni hyundai vseh časov se je kalil na dirkališču Nürburgring, kjer se inženirji niso tako obremenjevali s tem, da bi nadigrali izjemno močne tekmece, pač pa so vozniku želeli zagotoviti kar največjo mero užitka. Na našem malem preizkusu je to zagotovo lepo prikazal, pa čeprav smo za pokušino odpeljali le nekaj krogov. Več o modelu i30 N smo zapisali že pred časom, ko je uradno prišel na slovenski trg:

Tretji član družine i30 meri v športno smer, navzven pa ga med drugim zaznamujejo bolj agresiven sprednji odbijač, večje reže za dovod zraka, športno pragovi, spojler in dve izpušni cevi na zadku ter seveda športna 18 ali 19-palčna platišča.

Tudi notranjost je ukrojena v športnem duhu, vključno z bočno izrazito poudarjenimi sedeži, dodatnimi informacijami na armaturni plošči (temperatura olja, na primer), športnim volanskim obročem s stikali za izbiro med petimi voznimi režimi ter sodobnim infotainment sistemom.

Pri Hyundaiju niso posegli po kakšnih posebnih komponentah znanih imen, temveč so športnemu značaju ustrezno prilagodili lastno tehniko. Tako ima N okrepljeno karoserijo, nižje, trše in športno nastavljeno podvozje, prilagodljive blažilnike, dodelan servovolan, zmogljive zavore (z rdečimi čeljustmi) in še marsikaj drugega. Vključno s popolnoma izklopljivim ESP!

Srce avtomobila je prisilno polnjen dvolitrski stroj, ki razvije 184 kW (250 KM) moči in 353 Nm navora oziroma v izvedbi N performance kar 202 kW (275 KM). Moč se v obeh primerih na cesto prenaša prek šeststopenjskega ročnega menjalnika ter sprednjih koles, ki imata pri močnejšem motorju tudi delno elektronsko zaporo diferenciala. Preizkusili ga sicer nismo, vseeno pa pospešek do stotice v 6,4 oziroma 6,1 sekunde veliko obetata.

Osnovni i30 N stane 27.990 evrov, zmogljivejši i30 N performance s kupom dodatne opreme (navigacija, deloma usnjeni in električno pomični sedeži, kamera za vzvratno vožnjo, pametni ključ…) pet tisočakov več. Na voljo pa je za 2.300 evrov tudi dodatni paket performance, ki zajema zgolj večjo moč in izpopolnjeno tehniko.

Oddaj komentar

Na krožišču je prevrnil mercedesa GLE 63 AMG!

Obstaja stereotip, ki pravi, da se SUV-ji ''prekucnejo'', če se z njimi preveč hit
Novice

To je novi S60, prvi volvo brez dizelskega motorja

Švedi so svetu pokazali novo generacijo modela S60, ki je poseben na dveh področji
Novice

Brutalna predelava M4, kakršne še niste videli!

Hoffy Automobile je podjetje, ki je osnovo BMW-ja M4 predelalo in spremenilo v pravo
Novice

V Evropi 17 % manj dizlov in 34 % več električnih

Prodaja vozil z dizelskimi motorji v Evropi močno upada. V prvih štirih mesecih le
Novice

Alibaba v partnerstvu z Volvom, Audijem in Daimlerjem

Oddelek za razvoj umetne inteligence pri Alibabi je razvil dovršeno rešitev, ki jo
Novice

Živahen malček ponuja več užitkov kot kdajkoli prej

Pri Suzukiju od nekdaj stvari počnejo nekoliko drugače. Lahko rečemo, da so njiho
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.