Avto.info

Hyundai i30

V Parizu tudi Hyundaijev novi golf

Hyundai je pred pariškim salonom razkril svoje novo orožje v golfovem razredu.

Četrtek, 8. september 2016

Seveda gre za novi i30, ki ga je Hyundai oblikoval, razvil, testiral in ga bo tudi proizvajal v Evropi. Ta je s 4,340 mm dolžine, 1.795 mm širine in 1.455 mm višine za štiri centimetre daljši, poldrugi centimeter širši ter poldrugi centimeter nižji od predhodnika, njegova medosna razdalja pa z 2.650 mm ostaja nespremenjena. Radodarno odmerjen prtljažnik v osnovni postavitvi meri 395 litrov (15 l več kot golfov) ter s podiranjem sedežev ponudi do 1.301 litrov prostornine.

V notranjosti, ki je oblikovana povsem na novo, ima glavno vlogo sredinsko nameščen zaslon na dotik. Ta v osnovnih modelih meri 12,7-centimetrov (5 palcev). Opcijsko bo na voljo 20,3-centimetrski (8-palčni) zaslon, sistem pa poleg vrhunskega ozvočenja in bluetootha vključuje tudi navigacijsko napravo s sedemletno naročnino na storitve TomTom Live.

Paket varnostne opreme, ki  novega i30 postavlja na sam vrh razreda, med drugim šteje sistem za samodejno zaviranje v sili, pametni tempomat, opozarjanje na promet pri vzvratni vožnji s parkirišča, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, samodejno preklapljanje med dolgim in zasenčenim snopom žarometov ter sistem za opozarjanje na utrujenost voznika.   

Motorna paleta obsega tri bencinske in tri dizelske stroje. Vstopni izbiro bo predstavljal 1,4-litrski motor s 73,5 kilovata (100 KM). Temu sledi litrski tlačno polnjeni tirvaljnik z 88 kilovati (120 KM), vrh bencinske ponudbe pa bo predstavljal 1,4-litrski prav tako prisilno polnjeni T-GDI motor, ki razvije 103 kilovate (140 KM). Dizelsko ponudbo sestavlja 1,6-litrski stroj v različicah s 70, 81 in 100 kilovati (95, 110 in 136 KM). Šibkejša bencinarja ter vstopni dizel bodo na voljo zgolj z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, medtem ko bo pri močnejših motorjih na izbiro tudi sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko DCT.

Kombilimuzini bodo sledile druge karoserijske različice ter športna izvedba. Več bo znanega v Parizu.

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.