Hyundai tucson N line
Prvi SUV z N line obdelavo
Oprema N line je nekakšna vmesna pot med »pravimi« N različicami (za zdaj le i30N) in običajnimi Hyundaijevimi modeli. Prvi SUV s to oznako je tucson.
Četrtek, 21. marec 2019
Večina avtomobilskih proizvajalcev, ki ponujajo športno zmogljive različice svojih modelov, najde način, da kupcem ponudijo tudi vmesno stopnjo. Večinoma gre za manj zmogljive, a po videzu podobne izvedbe različic, ki sicer nosijo oznake kot M pri BMW-ju, AMG pri Mercedesu, S pri Audiju, RS pri Renaultu, itd. Hyundai je nedolgo nazaj pri najbolj športno nabritem modelu i30 uvedel črko N, zato je jasno, da je naslednji korak vmesna stopnja, ki se pri njih imenuje R line.
Tucson s to oznako je že navzven videti agresivnejši, za kar poskrbijo v črno obarvani okrasni elementi, ki so sicer kromirani. Malce drugačni so odbijači, pa tudi grafika svetil je spremenjena. Črna tema se nadaljuje še pri 19-palčnih platiščih, vzvratnih ogledalih in strehi. Komplementarna barvna shema v notranjosti pomeni, da črnino razbijejo dodatki rdečih šivov. Ti so na armaturni plošči, sedežih, volanu in prestavni ročici. Sedeži so športno školjkasti, volan je dodatno odebeljen, stopalke pa so narejene iz aluminija.
Inženirji se seveda niso ustavili le pri lepotnih dodatkih, ampak so dodelali podvozje, ki je nekoliko trše in poskrbeli za boljšo odzivnost volanskega mehanizma. Ostrejše upravljanje bodo vozniki lahko izkoristili v povezavi z dvema turbodizelskima 48V »mehkima« hibridoma in enim turbobencincem. Slednji ima prostornino 1,6 litra in zmore 130 kW (177 KM), medtem ko 1,6-litrski turbodizel ponuja 100 kW (136 KM), dvolitrski pa 136 kW (185 KM). Vsi trije so na voljo z dvo ali štirikolesnim pogonom in v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.