Avto.info

Invicto mercedes-benz G

Brabus s temnimi očali

Nemški predelovalec Brabus se je lotil oklepnih vozil in pod znamko Invicto kot prvega predelal – mercedesa razreda G, kaj pa drugega!

Četrtek, 26. marec 2020

Mojstri predelovalci so mu namenili izdatno zaščito, ki zahvaljujoč vroči obdelavi jeklenih plošč in 3D tiskanju nekaterih delov povem ustreza tovarniškemu oklepu. Pohvali se lahko z balistično zaščito stopnje VR6 z možnostjo dodatnega paketa VR6 Plus ERV, ki ščiti tudi pred eksplozijami.

Poleg tega ponujajo tri linije oziroma, če hočete, stile – osnovni se imenuje pure in je z zunanjostjo kar najbližje serijskemu G, torej tak, da čim manj izstopa.

Druga stopnja je luxury, ki se ob enaki stopnji zaščite lahko pohvali z ročno, iz najkakovostnejšega usnja in alkantare izdelano notranjostjo ter karoserijskimi dodatki in nadgradnjami motorja iz siceršnje Brabusove ponudbe.

Tretji, mission, pa je kot spremljevalno vozilo namenjen »posebnim ciljnim skupinam«. Sedeži so, na primer, izdelani iz spominske pene in primerni za sedenje varnostnikov v neprebojnih jopičih, na strehi ima zasilno loputo, poleg tega pa tudi sistem za interno komunikacijo, 20-palčna kolesa s terenskimi pnevmatikami in še marsikaj drugega.

Dolg in bogat je tudi seznam različnih dodatkov, ki med drugim zajema različne signalne in opozorilne luči, dodatne strešne nosilce, gasilni sistem, infrardeč sistem za nočno gledanje in poseben filter za zagotavljanje svežega zraka.

Celoten oklep oziroma nadgradnja vozilu doda okoli 1.000 kg, zato so se inženirji lotili tudi podvozja, okrepili vzmeti in stabilizatorje ter ustrezno prilagodili zavorni sistem. Seveda so nadgradili tudi prisilno polnjen štirilitrski V8 stroj, ki razvije 588 kW (800 KM) in 1.000 Nm navora ter zagotavlja pospešek do stotice v 8,2 sekunde.

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.