Jaguar E-pace
Jaguar E-pace takoj v Guinnessovo knjigo rekordov
Jaguar je na milo rečeno spektakularen način razkril svojega malega športnega terenca E-pace. Profesionalni voznik kaskader je njim namreč izvedel spiralni skok.
Petek, 14. julij 2017
Jaguar je za premierno predstavitev svojega novega vstopnega športnega terenca E-pace pripravil dih jemajočo predstavo. Na razstavišču ExCel v Londonu so postavili posebno rampo po kateri je profesionalni voznik Tony Grant pognal avtomobil in z njim izvedel 15,3 metra dolg spiralni skok, pri katerem se je zavrtel za 270 stopinj okoli svoje osi. S tem je Jaguarju prislužil vpis v Guinnessovo knjigo rekordov, saj nihče še ni izvedel česa takega s serijskim avtomobilom.
S tem so Angleži verjetno hoteli poudariti dinamični duh novinca, ki se kaže tudi z njegovo zunanjo podobo. Krasijo ga namreč agresivna maska in žarometi v slogu športnega modela F-pace, kupejevska silhueta in do 21 palcev velika kolesa.
Precej dinamično je oblikovana tudi notranjost, kjer med drugim najdemo športni volanski obroč ter položno sredinsko konzolo, ki gosti kar 25,4-centimetrski (10-palčni) zaslon multimedijske naprave. Poleg prostora za pet potnikov Jaguarjev drugi SUV v zgodovini ponuja tudi solidnih 577 litrov prtljažnega prostora.
Motorna paleta obsega dva turbobencinska in tri turbodizelske dvolitrske štirivaljnike. Pri bencinarjih bomo našli vstopni agregat s 183 kilovati (249 KM) ter njegovo močnejšo različico z 221 kilovati (300 KM), dizelske barve pa bo branil prav tako dvolitrski stroj v različicah s 110, 132 in 176 kilovati (150, 180 in 240 KM). Moč se lahko prenaša na sprednji ali na vsa štiri kolesa prek ročnega šeststopenjskega menjalnika ali devetstopenjske avtomatike.
Kot se spodobi za jaguarja, bodo za E-pace na voljo številni prestižni dodatki, med drugim tudi 31-2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto merilnikov ter vrhunski zvočni sistem Meridian, manjkal pa ne bo niti sistem Wi-Fi 4G za brezžično spletno povezavo.
Pričakovano so zanj pripravili tudi obsežen nabor asistenčnih sistemov, med katerimi velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu ter sistem za zaznavanje bližajočih se vozil v križiščih s slabšo preglednostjo.
E-pace bo prispel k nam prihodnje leto, za osnovni model pa bo treba odšteti malce okoli 35 tisočakov.