Jaguar Land Rover hibrid
Britanska športna terenca s trivaljnim hibridom
Jaguar Land Rover je predstavil nov priključno-hibridni sklop, ki bo najprej na voljo za športna terenca range rover evoque in land rover discovery sport, kasneje pa tudi za druge hišne modele.
Sreda, 22. april 2020
Hibridni pogonski sklop sestavljata 1,5-litrski bencinski trivaljnik pod sprednjim pokrovom, ki razvije 147 kilovatov (200 KM) in elektromotor z 80 kilovati (109 KM) na zadnji osi. Skupna moč sistema znaša 227 kilovatov (309 KM), največji navor pa 540 Nm.
Range rover evoque s tem pogonskim sklopom in oznako P300e skoči do stotice v 6,4 sekunde, medtem ko land rover discovery sport z enako oznako do tja potrebuje dve desetinki sekunde več. Ob tem baterija s kapaciteto 15 kilovatnih ur (po meritvenem ciklu NEDC) prvemu omogoča do 66 drugemu pa do 62 kilometrov vožnje na elektriko. Oba sta tudi zelo varčna pri porabi goriva. Po meritvenem ciklu WLTP hibridni evoque porabi 1,4 litra na 100 kilometrov, discovery sport pa 1,6 litra.
Polnjenje prek domače vtičnice traja slabih sedem ur, na hišni polnilnici (7 kW) uro in pol, polnjenje z enosmernim tokom z močjo 32 kilovatov pa zagotovi 80 odstotkov zaloge energije v 30 minutah. Moč se na kolesa prenaša prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika.
Voznik bo lahko izbiral med tremi načini vožnje. Prvi zagotavlja skupno delovanje bencinskega in električnega motorja, drugi v ospredje postavi elektromotor in s tem vožnjo brez emisij, tretji pa z delovanje bencinskega motorja ohranja napolnjenost baterije za kasnejšo uporabo.