Jeep compass
Pomanjšani grand cherokee že pri nas
Na slovenske ceste je zapeljala nova generacija compassa, kompaktnega SUV-ja, za katerega bo treba odšteti vsaj 23.490 evrov.
Četrtek, 21. september 2017
Na prvi pogled je prav gotovo največji napredek tega modela v primerjavi s predhodnikom oblikovni, saj je bil stari precej ponesrečene oblike, medtem ko je novi spretno uporabil veliko potez velikega brata grand cherokeeja. V dolžino meri le 4,4 metra in je pod kožo v resnici bolj v sorodu z malim renegadom kot s katerim od večjih sorodnikov.
V kabini gre za mešanico terenske trpežnosti in zaobljene elegance, predvsem pa prednjači elektronska podpora, ki jo naznanja že velikanski barvni zaslon na dotik. Ta ponuja vse od povezljivosti s pametnimi telefoni do beleženja poti med terensko vožnjo. Varnostni pripomočki vključujejo sistem opozarjanja na čelno trčenje, sistem LaneSense za opozarjanje ob zamenjavi pasu, spremljanje mrtvega kota, preverjanje prostora za vozilom, kamero za vzvratno vožnjo ParkView z dinamično mrežo, sistem za samodejno bočno in kotno parkiranje in prilagodljivi tempomat.
Motorno paleto tvorita dve različici 1,4-litrskega bencinskega motorja s 103 in 125 kW (140 in 170 KM) ter dva turbodizla. Prvi ima prostornino 1,6 litra in moč 88 kW (120 KM), drugi pa iz dveh litrov iztisne 103 ali 125 kW (140 ali 170 KM). Pogon je pri obeh najšibkejših izvedbah speljan le k prednjemu kolesnemu paru, sicer pa ima compass preverjen in zmogljiv štirikolesni pogon. Pri menjalnikih je izbira omejena na ročnega s šestimi in samodejnega z devetimi stopnjami prenosa. Kot rečeno v uvodnem besedilu, je najcenejši (bencinski) model na voljo za 23.490 evrov, za turbodizla je treba odšteti vsaj 26.190 evrov, medtem ko je najcenejši štirikolesno gnani compass ocenjen na 29.290 evrov.
Več o Jeepovem novincu pa si boste lahko prebrali v novi številki naše tiskane izdaje (AF219).
Oznake:
- compass
- Jeep
- slovenska predstavitev
- SUV
- vozili smo