Avto.info

Jeep compass

Pomanjšani grand cherokee že pri nas

Na slovenske ceste je zapeljala nova generacija compassa, kompaktnega SUV-ja, za katerega bo treba odšteti vsaj 23.490 evrov.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Jeep
Četrtek, 21. september 2017

Na prvi pogled je prav gotovo največji napredek tega modela v primerjavi s predhodnikom oblikovni, saj je bil stari precej ponesrečene oblike, medtem ko je novi spretno uporabil veliko potez velikega brata grand cherokeeja. V dolžino meri le 4,4 metra in je pod kožo v resnici bolj v sorodu z malim renegadom kot s katerim od večjih sorodnikov.

V kabini gre za mešanico terenske trpežnosti in zaobljene elegance, predvsem pa prednjači elektronska podpora, ki jo naznanja že velikanski barvni zaslon na dotik. Ta ponuja vse od povezljivosti s pametnimi telefoni do beleženja poti med terensko vožnjo. Varnostni pripomočki vključujejo sistem opozarjanja na čelno trčenje, sistem LaneSense za opozarjanje ob zamenjavi pasu, spremljanje mrtvega kota, preverjanje prostora za vozilom, kamero za vzvratno vožnjo ParkView z dinamično mrežo, sistem za samodejno bočno in kotno parkiranje in prilagodljivi tempomat.

Motorno paleto tvorita dve različici 1,4-litrskega bencinskega motorja s 103 in 125 kW (140 in 170 KM) ter dva turbodizla. Prvi ima prostornino 1,6 litra in moč 88 kW (120 KM), drugi pa iz dveh litrov iztisne 103 ali 125 kW (140 ali 170 KM). Pogon je pri obeh najšibkejših izvedbah speljan le k prednjemu kolesnemu paru, sicer pa ima compass preverjen in zmogljiv štirikolesni pogon. Pri menjalnikih je izbira omejena na ročnega s šestimi in samodejnega z devetimi stopnjami prenosa. Kot rečeno v uvodnem besedilu, je najcenejši (bencinski) model na voljo za 23.490 evrov, za turbodizla je treba odšteti vsaj 26.190 evrov, medtem ko je najcenejši štirikolesno gnani compass ocenjen na 29.290 evrov.

Več o Jeepovem novincu pa si boste lahko prebrali v novi številki naše tiskane izdaje (AF219).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.