Avto.info

Kia picanto

Pikantni malček pri nas za manj kot deset tisočakov

Kiin malček je v svoji najnovejši podobi še vedno namenjen mestni uporabi, a odslej pozna veliko trikov, ki jih je pobral od naprednih večjih bratov.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Kia
Ponedeljek, 19. junij 2017

Navzven je tretja generacija obdržala skoraj povsem enake mere, dolžina je ostala le malenkost pod 3,6 metra, kolesa pa so pomaknjena nekoliko bolj narazen, tako da je medosna razdalja za 15 milimetrov daljša. Na prvi pogled pa avtomobil vseeno zelo spominja na svojega predhodnika, kljub temu, da stoji na povsem novi platformi.

V notranjosti so spremembe precej bolj očitne že na prvi pogled, saj so uporabljeni materiali kvalitetnejši, oblikovanje pa je bolj dozorelo. Novost je na primer naslon za roke med sprednjima sedežema, ki ga v tem razredu ne srečamo kar tako. Na strani sodobne tehnologije je na voljo 17,8-centimetrski barvni zaslon na dotik z tridimenzionalnim navigacijskim sistemom s podporo sistemov Apple carplay in Android auto. Kljub majhnosti karoserije pa ponuja tudi opcijo vzvratne kamere za lažje parkiranje.

Za nekoliko boljši izkoristek prostora v notranjosti so poskrbeli z nekoliko 'tanjšo' armaturno ploščo, ki je prispevala nekaj dodatnih milimetrov. Krajši sprednji previs in daljši zadnji pa sta prostor prerazporedila tako, da odslej prtljažnik meri kar 255 litrov. Podrta zadnja klop ga poveča na 1010 litrov.

Motorna paleta za zdaj obsega dva bencinska motorja, litrskega trivaljnika z 49 kW (67 KM) in 1,25-litrskega štirivaljnika z 62 kW (84 KM). Kasneje se jima bo pridružil še turbobencinar s prostornino enega litra in močjo 74 kW (100 KM). Vsi bodo na voljo s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, štirivaljnik pa tudi s štiristopensjko avtomatiko.

Picanto pri nas ostaja cenovno ugoden avtomobil, še posebej, če upoštevamo kaj vse kupcu za svoj denar ponudi. Z gotovinskim popustom boste osnovno petvratno izvedenko (trivratnih ni več v ponudbi) iz salona odpeljali za 9.990 evrov, v kombinaciji z 1,2-litrskim motorjem pa stane 500 evrov več. 

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.