Posledice korona virusa
Kitajska beleži kar 80% padec prodaje novih vozil
Prodajno-razstavni saloni so prazni, tako nizke prodaje kitajsko gospodarstvo ne pomni.
Sobota, 7. marec 2020
Preobremenjene bolnišnice. Karantene. Omejitve potovanj. Zaloge v trgovinah. Izbruh korona virusa se kljub temu ne zdi kot civilizacijska apokalipsa, a finančni sektor že čuti njegove posledice.
Kitajsko združenje proizvajalcev osebnih avtomobilov (CPCA) je razkrilo, da so posledice korona virusa paralizirale avtomobilsko industrijo, saj je Kitajska, največji svetovni trg novih avtomobilov, v februarju zabeležila največji upad prodaje novih vozil v polpretekli zgodovini.
Na nacionalni ravni so zabeležili kar 80-odstotni upad, najhuje je bilo v prvih treh februarskih tednih. Lokalni trgovci so po podatkih CPCA pri proizvajalcih naročili kar 86 odstotkov manj vozil. Toyota, prvi večji svetovni proizvajalec avtomobilov, ki je objavil februarsko bilanco, poroča o prodaji 23.800 vozil znamke Toyota in Lexus, kar je 70-odstotkov manj v primerjavi z lanskim februarjem.
V podjetju General Motors so dejali, da se bo avtomobilska industrija v prvem četrtletju morala soočiti z "resnimi izzivi", a predvidevajo, da se bodo razmere izboljšale v drugem četrtletju. GM upa, da bo kitajska prodaja avtomobilov v drugi polovici letošnjega leta doživela razcvet, saj je počasi upadala že zadnji dve leti, kar je razvidno na spodnjem grafu.
Zaradi upočasnjenega gospodarstva ima vlada omejene možnosti za pospeševanje prodaje avtomobilov, poroča Bloomberg. Možni ukrepi zajemajo znižanje 10-odstotnega davka na nakup novega vozila in dodatne spodbude za nakup okolju prijaznejših avtomobilov.
Oznake:
- Avto fokus
- gospodarstvo
- Kitajska
- korona
- Novice
- prodaja
- virus