Škoda karoq
Kompaktni SUV po receptu kodiaqa
Karoq prihaja ravno v času, ko se je yeti poslovil, a ni ravno njegova zamenjava. Je občutno večji, sodobnejši in bolj trendovski. Kot mali kodiaq torej.
Petek, 20. oktober 2017
Štiri metre in 38 centimetrov dolg avtomobil je bližnji sorodnik seata atece, kar dokazuje tudi identična medosna razdalja. Tako navzven kot v notranjosti sta si avtomobila tudi sicer zelo podobna, le da je karoq zvest oblikovnim zapovedim svoje znamke, ki jih je svetu križancev predstavil že večji kodiaq. V primerjavi z yetijem je precej večji, zato več prostora ponuja tudi v notranjosti. Za kolena tistih, ki sedijo zadaj je kar 69 milimetrov več prostora, medtem ko prtljažnik v osnovi sprejme 520 litrov, podrti sedeži pa ga povečajo na 1630 litrov. Odstranljiva zadnja klop ga spremeni v pravi dostavnik s 1810-litrskim nakladalnim prostorom.
Ena od glavnih odlik karoqa je sodobna elektronika, ki podpira vse od hitrega mobilnega interneta do brezstičnega telefonskega polnilca. Prvič ponuja tudi povsem digitalni nadomestek klasičnih merilnikov, prav tako napredna in učinkovita pa je zbirka vozniških pripomočkov kot so samodejno parkiranje, ohranjanje vozila na voznem pasu, samodejno zaviranje pred preprekami in še in še. Kar devetnajst jih je na voljo!
Ne le s prostorom, ampak tudi z opremo, pa so poskrbeli tudi za potnike, na primer z ogrevanimi sedeži v drugi vrsti. Ti so tudi posamično odstranljivi in vzdolžno pomični za 15 centimetrov. V primeru odstranjenega srednjega sedeža se zunanja lahko pomakneta proti sredini za osem centimetrov.
Motorna paleta vsebuje dva turbobencinska in tri turbodizelske stroje. Litrski trivaljni TSI zmore 85 kW (115 KM), 1,5-litrski TSI z izklopom valjev pa 110 kW (150 KM). Zasedba z oznako TDI se začne pri 1,6-litrskem štirivaljnik z 85 kW (115 KM) in nadaljuje pri dveh dvolitrskih motorjih s 110 ali 140 kW (150 ali 190 KM). Vsi, razen najzmogljivejšega, so na voljo s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim DSG menjalnikom. Močnejši dvolitrski TDI bo na voljo šele prihodnje leto in je serijsko opremljen z DSG-jem, pogon pa je speljan k vsem štirim kolesom, tako kot pri šibkejši različici s 110 kW.
Ker v tovarni pričakujejo prav tako izjemen naval na novi model kot so ga doživeli s kodiaqom, so za začetek prodaje pri nas predvideli ponudbo bolje opremljeni različic. Zaradi tega se cene za precej bogato opremljen model ambition z enolitrskim motorjem začnejo šele pri 21.712 evrih, a ob tem velja opomba, da s financiranjem cena pade na nekoliko bolj sprejemljivih 19.350 evrov. Od kodiaqa je ob izenačeni opremi in motorizaciji cenejši za dobra dva tisočaka.
Oznake:
- karoq
- mednarodna
- predstavitev
- sicilija
- Škoda