Avto.info

Lamborghini huracan evo RWD

Novi huracan za izkušene

Približno eno leto po predstavitvi huracana evo je Lamborghini uradno pokazal njegovo novo različico s pogonom na zadnji kolesi, ki obljublja še več zabave za volanom.

Ponedeljek, 6. januar 2020

O najnovejšem huracanu prvi mož Lamborghinija, Stefano Domenicali pove, da gre za avtomobil, ki daje popoln nadzor vozniku ter spomni na tehnične korenine te znamke. Poganja ga malce šibkejša izvedba 5,2-litrskega atmosferskega V10 motorja kot pri modelu s štirikolesnim pogonom, ki razvije 449 kilovatov (610 KM) moči in 560 Nm navora, na voljo pa bo izključno v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.

Ob odsotnosti štirikolesnega pogona in štirikolesnega krmiljenja je huracan evo s pogonom na zadnji kolesi z maso 1.389 kilogramov za 33 kilogramov lažji od štirikolesno gnane izvedbe. Zaradi slabšega oprijema do stotice potrebuje 3,3 sekunde oziroma štiri desetinske sekunde več kot model s štirikolesnim pogonom ter doseže enako končno hitrost 325 kilometrov na uro.

Čeprav je nekoliko počasnejši, naj bi bil bolj zabaven za volanom (in morda bolj nevaren za manj izkušene voznike), k čemur pripomore nov sistem nadzora oprijema Performance Traction Control System (P-TCS), ki posreduje navor tudi ob poravnavanju avtomobila po zdrsu zadka. 

Ob tem pri Lamborghiniju zagotavljajo, da sistem prinaša za 30 odstotkov bolj harmonično poseganje v dogajanje, 20 odstotkov več oprijema ob izhodu iz ovinkov, obenem pa za 30 odstotkov bolj spodbuja prekrmarjenje.

Razmerje mase med sprednjo in zadnjo osjo znaša 40:60, serijsko so vgrajene klasične vzmeti s hidravličnimi blažilniki, opcijsko pa je na voljo vzmetenje MagneRide z elektromagnetnimi blažilniki.

Od štirikolesno gnane izvedbe ga med drugim ločita rahlo spremenjena odbijača ter posebna 19-palčna platišča, ki jih lahko nadomestijo opcijska 20 palčna.

V Italiji bo treba zanj odšteti nekaj manj kot 195 tisoč evrov.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.