Lamborghini huracan evo RWD
Novi huracan za izkušene
Približno eno leto po predstavitvi huracana evo je Lamborghini uradno pokazal njegovo novo različico s pogonom na zadnji kolesi, ki obljublja še več zabave za volanom.
Ponedeljek, 6. januar 2020
O najnovejšem huracanu prvi mož Lamborghinija, Stefano Domenicali pove, da gre za avtomobil, ki daje popoln nadzor vozniku ter spomni na tehnične korenine te znamke. Poganja ga malce šibkejša izvedba 5,2-litrskega atmosferskega V10 motorja kot pri modelu s štirikolesnim pogonom, ki razvije 449 kilovatov (610 KM) moči in 560 Nm navora, na voljo pa bo izključno v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.
Ob odsotnosti štirikolesnega pogona in štirikolesnega krmiljenja je huracan evo s pogonom na zadnji kolesi z maso 1.389 kilogramov za 33 kilogramov lažji od štirikolesno gnane izvedbe. Zaradi slabšega oprijema do stotice potrebuje 3,3 sekunde oziroma štiri desetinske sekunde več kot model s štirikolesnim pogonom ter doseže enako končno hitrost 325 kilometrov na uro.
Čeprav je nekoliko počasnejši, naj bi bil bolj zabaven za volanom (in morda bolj nevaren za manj izkušene voznike), k čemur pripomore nov sistem nadzora oprijema Performance Traction Control System (P-TCS), ki posreduje navor tudi ob poravnavanju avtomobila po zdrsu zadka.
Ob tem pri Lamborghiniju zagotavljajo, da sistem prinaša za 30 odstotkov bolj harmonično poseganje v dogajanje, 20 odstotkov več oprijema ob izhodu iz ovinkov, obenem pa za 30 odstotkov bolj spodbuja prekrmarjenje.
Razmerje mase med sprednjo in zadnjo osjo znaša 40:60, serijsko so vgrajene klasične vzmeti s hidravličnimi blažilniki, opcijsko pa je na voljo vzmetenje MagneRide z elektromagnetnimi blažilniki.
Od štirikolesno gnane izvedbe ga med drugim ločita rahlo spremenjena odbijača ter posebna 19-palčna platišča, ki jih lahko nadomestijo opcijska 20 palčna.
V Italiji bo treba zanj odšteti nekaj manj kot 195 tisoč evrov.