Avto.info

Četrti rojstni dan

Lamborghini urus podira rekorde: postal je najbolje prodajani model v zgodovini znamke

Štiri leta so minila od predstavitve urusa, ki je spremenil potek zgodovine podjetja iz Sant'Agate in prinesel rekordno prodajo ter donosnost.

Ponedeljek, 6. december 2021

Pred natanko štirimi leti je Lamborghini predstavil svoj superšportni SUV, Italijani pa so četrti rojstni dan izkoristili za obveščanje o najboljših prodajnih rezultatih v zgodovini podjetja. Po zaslugi urusa so namreč prodaja, promet in dobičkonosnost dosegli rekordno raven, saj je od njegove predstavitve promet rasel iz leta v leto.

Leto 2020 se je z 1,61 milijarde evrov dobička zapisalo v zgodovino (kljub pandemiji!), celotna rast svetovne prodaje pa je še bolj izjemna: od leta 2018 do konca leta 2021 je bilo dobavljenih skupno 16.000 urusov! S temi številkami je v zgolj štirih letih na trgu postal najbolje prodajan model v zgodovini podjetja. Prodaja se na petih celinah, kar 85 odstotkov kupcev pa je povsem novih Lamborghinijevih strank. 

Za njegovo proizvodnjo je Lamborghini podvojil površino prostorov v tovarni Sant'Agata Bolognese z 80.000 na 160.000 kvadratnih metrov, saj so vzpostavili nov proizvodni obrat, lakirnico, poslovno stavbo, logistično skladišče, testne steze ter na novo zaposlili več kot 700 ljudi.

Urusa poganja štirilitrski twin turbo V8 stroj, ki razvije 478 kilovatov (650 KM) in 850 Nm navora. To je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 3,6 sekunde, do 200 km/h v 12,8 sekunde ter končno hitrost 305 km/h. Zasnovan je na koncernski platformi MLB evo, meri 5,11 metra v dolžino in tehta malce manj kot 2,2 tone. Naslednje poglavje za urusa bo prihajajoči facelift, ki naj bi prinesel elektrifikacijo v kombinaciji s priključnohibridno izvedbo.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.